Expozitie de motociclete de epoca cu 4 cilindri
In cadrul evenimentului Meadow Brook Concours din acest an a fost expusa o colectie alcatuita din 40 de motocilete cu 4 cilindri. Acestea includea modele din toate erele de evolutie a vehiculelor, de la un FN 4 (1904) pana la o Honda CB750 (1969). Acest model a dat tonul pentru inceputul dezvolatrii motocicletelor moderne cu 4 cilindri, categoria incluzand acum cele mai “tari” motoare sport.

Printre celelalte modele expuse se numara si un Pierce Four (1913), una dintre ultimele creatii ale producatorului auto Pierce-Arrow. Evident expozitia a inclus si o serie de motociclete Harley Davidson si Indian, iar de mentionat este faptul ca majoritatea motoarelor cu 4 cilindri a inceput sa dispara in jurul anului 1948. Totusi, iata ca astfel de evenimente ne amintesc de unde au pornit actualele hituri in materie de vehicule sport cu 2 roti.
Am vazut destul de des parade cu automobile de epoca sau expozitii care prezentau astfel de vehicule, dar motocicletele au fost ignorate cand vine vorba de istoricul lor. Meadow Brook Concours este unul dintre putinele evenimente de acest gen, dand poate un exemplu, care va fi curand urmat si de alti organizatori, ce se ocupa deocamdata strict cu auto showuri.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Automobilul Mercedes Benz 770 oferit cadou de Adolf Hitler preşedintelui Finlandei a fost restaurat şi se ţine excelent după 70 de ani
Sunt câţiva oameni pe Terra care se declară colecţionari de maşini destul de înrăiţi încât să aibă chiar şi vehicule
Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea
Istoria automobilului: Ford Model A, mașina ce putea aduce compania americană la faliment
Săptămâna aceasta continuăm cu o nouă povestire din seria Istoria Automobilului, ediție în care vom analiza și afla mai multe
Istoria automobilului: BMW Dixi, prima mașină construită de BMW
Industria auto a evoluat extrem de mult: mașini care se conduc singure, automobile electrice și sisteme de operare la bordul
Istoria automobilului
Mai multi italieni au realizat niste proiecte ale unor vehicule cu motor eolian. Primul dintre acestia a fost Guido da
Dacia 1100: prima masină produsă de români, dar cu licența de la francezi
Totul a început in 1966, când autoritățile romane au hotărât sa producă prima masina românească, dar cu licența de la