Expozitie de motociclete de epoca cu 4 cilindri
In cadrul evenimentului Meadow Brook Concours din acest an a fost expusa o colectie alcatuita din 40 de motocilete cu 4 cilindri. Acestea includea modele din toate erele de evolutie a vehiculelor, de la un FN 4 (1904) pana la o Honda CB750 (1969). Acest model a dat tonul pentru inceputul dezvolatrii motocicletelor moderne cu 4 cilindri, categoria incluzand acum cele mai “tari” motoare sport.

Printre celelalte modele expuse se numara si un Pierce Four (1913), una dintre ultimele creatii ale producatorului auto Pierce-Arrow. Evident expozitia a inclus si o serie de motociclete Harley Davidson si Indian, iar de mentionat este faptul ca majoritatea motoarelor cu 4 cilindri a inceput sa dispara in jurul anului 1948. Totusi, iata ca astfel de evenimente ne amintesc de unde au pornit actualele hituri in materie de vehicule sport cu 2 roti.
Am vazut destul de des parade cu automobile de epoca sau expozitii care prezentau astfel de vehicule, dar motocicletele au fost ignorate cand vine vorba de istoricul lor. Meadow Brook Concours este unul dintre putinele evenimente de acest gen, dand poate un exemplu, care va fi curand urmat si de alti organizatori, ce se ocupa deocamdata strict cu auto showuri.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Skoda Favorit, una dintre mașinile desenate de către Bertone; compania din spatele lui Lamborghini Miura
În anul 1987, pe piața de automobile își făcea apariția și Skoda Favorit, un model relativ banal la prima vedere,
Istoria automobilului; Beetle, primul vehicul Volkswagen construit la ordinul lui Adolf Hitler
Vedem în ultimul timp fel și fel de automobile, care mai de care mai inteligente, sau mai arătoase, alimentate de
Ţiriac Collection aduce laolaltă automobile de colecţie şi bolizi; Iată cum a ajuns Ion Ţiriac de la pasiune la afacere
Cine nu a auzit de Ion Ţiriac? Originar din Braşov, acest jucător profesionist de tenis s-a făcut remarcat în anii
Istoria Automobilului: Volvo ÖV 4, primul vehicul din portofoliul companiei suedeze ce rula cu 90 km/h în 1927
Astăzi purcedem din nou într-o călătorie în timp, fiind momentul pentru un nou episod din seria Istoria Automobilului ce a
De ce ușile cu deschidere verticală sunt pe atăt de nefolositoare, dar totusi asa de cool
Până în 1954, nimeni nu credea că uşile ar putea fi unul dintre aspectele cele mai interesante ale unei maşini.
Istoria automobilului
Mai multi italieni au realizat niste proiecte ale unor vehicule cu motor eolian. Primul dintre acestia a fost Guido da
