Concursul de Eleganță Auto din Plymouth (US) își desemnează câștigatorii; Duesenberg Model J și Bugatti 57SC la loc de cinste
Acum mai bine de 37 ani (1978), în orașul Plymouth din statul american Michigan, se desfășura prima ediție a concursului de eleganță auto american denumit – The Concours d’Elegance of America. La vremea acea, peste 300 nume importante din lumea automobilistică luau parte la acest concurs prin care erau desemnate cele mai impunătoare și frumoase vehicule de pe piață.
Tradiția a continuat și peste ani, iar zilele acestea show-ul are loc din nou în aceeași locație. La ediția din 2015, s-au prezentat numeroase automobile de epocă, printre care și modelul Duesenberg Model J din 1929, respectv Bugatti 57SC Atalante Coupe din 1937, vehicule ce au fost premiate de către organizatorii concursului.
De asemenea au fost premiate și alte modele printre care se află Dusenberg Dual Cowl Murphy Phaeton, automobil dezvoltat în doar 3 exemplare, unul dintre acestea fiind fotografiat mai sus. În galeria de mai jos puteți vedea alte câteva fotografii cu Duesenberg Model J, vehicul introdus pe piață în anul 1928, cu doar puțin inainte de criza economică.
Acest vehicul sosea cu motor în 8 cilindri ce era capabil să dezvolte 265 Cai Putere (198 kW). Motorul în cauză îi permitea lui Duesenberg Model J să atingă viteza maximă de 192 km/h, sau 151 km/h în treapta a 2-a. Model J era cea mai rapidă, dar și cea mai scumpă mașină disponibilă pe piață la acea vreme.
Imagini Concurs de Eleganță - Plymouth, Michigan
Sursă imagini: <a href="http://www.conceptcarz.com/a12241/Concours-dElegance-of-America-at-St-Johns.aspx">conceptcarz.com</a>...
via: conceptcarz.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Skoda Favorit, una dintre mașinile desenate de către Bertone; compania din spatele lui Lamborghini Miura
În anul 1987, pe piața de automobile își făcea apariția și Skoda Favorit, un model relativ banal la prima vedere,
Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea
Istoria Automobilului: Volvo ÖV 4, primul vehicul din portofoliul companiei suedeze ce rula cu 90 km/h în 1927
Astăzi purcedem din nou într-o călătorie în timp, fiind momentul pentru un nou episod din seria Istoria Automobilului ce a
Istoria automobilului: BMW Dixi, prima mașină construită de BMW
Industria auto a evoluat extrem de mult: mașini care se conduc singure, automobile electrice și sisteme de operare la bordul
Automobilul Mercedes Benz 770 oferit cadou de Adolf Hitler preşedintelui Finlandei a fost restaurat şi se ţine excelent după 70 de ani
Sunt câţiva oameni pe Terra care se declară colecţionari de maşini destul de înrăiţi încât să aibă chiar şi vehicule
Istoria automobilului: Ford Model A, mașina ce putea aduce compania americană la faliment
Săptămâna aceasta continuăm cu o nouă povestire din seria Istoria Automobilului, ediție în care vom analiza și afla mai multe