Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea referitoare la prima mașină construită de către producătorul ceh Skoda. La fel ca multe alte companii auto din lume, și Skoda a fost inițial prezentă pe piață sub o altă denumire, mai precis Laurin & Klement. Astăzi vă vom prezenta evoluția logo-ului folosit de Skoda din 1895 și până în prezent.
Ei bine, după cum aflați din articolul de care v-am amintit mai sus, Laurin & Klement a fost inițial o companie producătoare de biciclete, primul logo fiind cel de mai jos utilizat în perioada 1895 – 1899. Ulterior, s-ar trecut la o altă variantă a siglei, urmând ca până în 1905 să fie utilizat cel de-al 3-lea logo din imaginea de mai jos, în special pe motociclete.
Din 1907, Laurin & Klement a optat pentru un logo ceva mai simplist însoțit doar de cele două nume ale fondatorilor și de un font înclinat. Abia în 1923, sigla companiei începea a semăna cu cea din prezent, o perioadă în care s-a ales și utilizare denumirii Skoda pe automobilele produse. După alți doi ani, logo-ul a suferit iarăși modificări, adoptând un look mai modern.
Mai apoi, au urmat o serie de alte sigle similare, până în 2011, an în care a fost introdus un logo modern pe care compania îl utilizează și la ora actuală. Puteți face o trecere în revistă printre toate aceste logo-uri utilizate de către Skoda de-a lungul anilor prin intermediul imaginii animate din începutul articolului. Vă invităm totodată să vă înscrieți și la concursul organizat de Volan.ro, ce vă aduce premii interesante branduite Skoda.
Tot ce aveți de făcut, este să vă înscrieți la newsletter folosind formularul de mai jos!
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Skoda Favorit, una dintre mașinile desenate de către Bertone; compania din spatele lui Lamborghini Miura
În anul 1987, pe piața de automobile își făcea apariția și Skoda Favorit, un model relativ banal la prima vedere,
Istoria automobilului: BMW Dixi, prima mașină construită de BMW
Industria auto a evoluat extrem de mult: mașini care se conduc singure, automobile electrice și sisteme de operare la bordul
Dacia 1100: prima masină produsă de români, dar cu licența de la francezi
Totul a început in 1966, când autoritățile romane au hotărât sa producă prima masina românească, dar cu licența de la
Skoda lansează accesorii speciale pentru câini, care îi ţin în siguranţă în automobil
Posesorii de câini au veşti bune de la Skoda, micii lor parteneri primind o serie de accesorii care le vor
Una din cele mai importante mașini clasice de la Le Mans este scoasă la licitație; Bolidul Jaguar D-Type va face senzație la licitatia din 20 august
Faimoasa cursă de la Le Mans este bazată pe rezistența maşinilor, dar şi a şoferilor care concurează timp de 24
Istoria automobilului; Beetle, primul vehicul Volkswagen construit la ordinul lui Adolf Hitler
Vedem în ultimul timp fel și fel de automobile, care mai de care mai inteligente, sau mai arătoase, alimentate de