Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea referitoare la prima mașină construită de către producătorul ceh Skoda. La fel ca multe alte companii auto din lume, și Skoda a fost inițial prezentă pe piață sub o altă denumire, mai precis Laurin & Klement. Astăzi vă vom prezenta evoluția logo-ului folosit de Skoda din 1895 și până în prezent.
Ei bine, după cum aflați din articolul de care v-am amintit mai sus, Laurin & Klement a fost inițial o companie producătoare de biciclete, primul logo fiind cel de mai jos utilizat în perioada 1895 – 1899. Ulterior, s-ar trecut la o altă variantă a siglei, urmând ca până în 1905 să fie utilizat cel de-al 3-lea logo din imaginea de mai jos, în special pe motociclete.
Din 1907, Laurin & Klement a optat pentru un logo ceva mai simplist însoțit doar de cele două nume ale fondatorilor și de un font înclinat. Abia în 1923, sigla companiei începea a semăna cu cea din prezent, o perioadă în care s-a ales și utilizare denumirii Skoda pe automobilele produse. După alți doi ani, logo-ul a suferit iarăși modificări, adoptând un look mai modern.
Mai apoi, au urmat o serie de alte sigle similare, până în 2011, an în care a fost introdus un logo modern pe care compania îl utilizează și la ora actuală. Puteți face o trecere în revistă printre toate aceste logo-uri utilizate de către Skoda de-a lungul anilor prin intermediul imaginii animate din începutul articolului. Vă invităm totodată să vă înscrieți și la concursul organizat de Volan.ro, ce vă aduce premii interesante branduite Skoda.
Tot ce aveți de făcut, este să vă înscrieți la newsletter folosind formularul de mai jos!
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
SUV-ul Skoda Yeti, prezent in varianta de serie la Geneva
Salonul Auto de la Geneva va prezenta in acest an si varianta destinata productiei a lui Skoda Yeti, prezentat pentru
Istoria automobilului: BMW Dixi, prima mașină construită de BMW
Industria auto a evoluat extrem de mult: mașini care se conduc singure, automobile electrice și sisteme de operare la bordul
Cea mai scumpă mașină Skoda din istorie, este una comestibilă; iată modelul Fabia de 500.000 lire
Așa cum anunțam chiar ieri, pe parcursul a 10 zile vom desfășura aici pe Volan.ro un concurs foarte interesant destinat
Expozitie de motociclete de epoca cu 4 cilindri
In cadrul evenimentului Meadow Brook Concours din acest an a fost expusa o colectie alcatuita din 40 de motocilete cu
Dacia 1100: prima masină produsă de români, dar cu licența de la francezi
Totul a început in 1966, când autoritățile romane au hotărât sa producă prima masina românească, dar cu licența de la
Audi și Skoda dezvăluie câte automobile sunt afectate de scandalul emisiilor; aflăm și ce modele se află pe listă
Timp de mai bine de o săptămână, industria auto a intrat într-o perioadă nu tocmai fastă, acest lucru datorându-se în