Preţurile automobilelor diesel de la Volkswagen au scăzut cu 16% în urma scandalului Dieselgate
Scandalul Dieselgate nu a avut doar efect asupra imaginii Volkswagen şi a acţiunilor companiei, ci şi asupra preţurilor aplicate pentru automobilele diesel ale producătorului german. Cel puţin aşa arată estimările realizate de KBB, cu privire la media preţurilor de licitaţie pentru modele diesel VW pe acel site.
Scăderea preţurilor este de aproximativ 16% şi asta în ultimele 4 săptămâni la licitaţiile pe KBB.com. Modelele pe benzină au scăzut la rândul lor cu 2.9% ca preţ, iar cumpărătorii sunt destul de precauţi. Activitatea de achiziţionare a unui nou automobil cu capacitate scăzută a înregistrat o descreştere cu 2.4%, dar se pare totuşi că modelul Jetta SportWagen ar fi înregistrat o creştere în popularitate, căutările după numele său crescând cu 3.7%.
Şi Audi A3 are un mic boost de popularitate, căutările fiind cu 1.6% mai multe pentru acest model. Celebrul Golf de la Volkswagen a înregistrat o scădere cu 3.7%, iar Golf SportWagen cu 6.2%. Site-ul Kelley Blue Book (KBB/com) este unul dintre cele mai mari de shopping auto din State, fiind relevant cu privire la interesul publicului în zona auto.
Cifrele site-ului indică faptul că cumpărătorii nu sunt prea interesaţi de vehiculele hibrid sau cele eficiente la consum.
via autoblog.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Autoritățile americane deschid o investigație asupra Volkswagen; germanii sunt acuzați pentru trișarea în cadrul testului de emisii de noxe
Chiar acum două zile, prin intermediul unui articol vă informam despre un nou scandal din lume auto, și anume acela
Volkswagen va aduce noul său model Tiguan la showul auto de la Frankfurt
Volkswagen a anunţat că va prezenta un nou crossover Tiguan la Frankfurt Motor Show, care debutează săptămâna viitoare. Spre deosebire
RAR decide să nu mai elibereze cărți de identitate pentru automobilele Volkswagen
Scandalul emisiilor nu afectează compania Volkswagen doar pe piața din SUA, ci și în alte regiuni, România fiind de astăzi
Cel mai căutat brand auto de către români pe Google este Volkswagen; aflăm și ce mașini preferă străinii
Google a devenit în ultimii ani o sursă foarte importantă de informare, utilizatorii folosind această unealtă inclusiv pentru aflarea de
Volkswagen testează sistemele de parcare automată şi de încărcare pentru automobile electrice
Cei de la Volkswagen au lucrat la un sistem de parcare automată şi de încărcare pentru automobilele electrice, cunoscut sub
Toyota depăşeşte Volkswagen la vânzările globale de automobile pe anul 2015 până acum
Toyota a anunţat astăzi că a vândut aproape 7.5 milioane de automobile în primele 9 luni ale acestui an, depăşind