Volkswagen GTI MK VI, editia 2010 este oficiala
Imaginile cu Volkswagen GTI MK VI sunt deja populare de ceva timp, dar iata ca si producatorul automobilului a decis sa le posteze oficial pe site-ul sau media. Avem de-a face deci cu o confirmare a masinii, care va fi lansata in 2010. Ca si in cazul versiunilor standard de Golf si Sciroco, Volkswagen renunta la partea frontala stil Audi a ultimelor modele in favoarea unei noi abordari.
Noul GTI aminteste de modelul original din anii ’70, ca design, iar sub capota se afla un motor TFSI de 2 litri, cu 4 cilindri si un output de 210 cai putere. Aceasta poate atinge 1800 de rotatii pe minut, iar toata aceasta putere va ajunge la volan prin intermediul unui sistem electronic limitat prin tehnologia XDS.
Acest Volkswagen va atinge 100 km/h in 7.2 secunde si va respecta standardele de eficienta a consumului impuse de catre Uniunea Europeana.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkwagen hibrid, disponibil in viitorul apropiat
Brandul Volkswagen este perfect pentru asocierea cu numeroasele campanii de reducere a emisiilor de noxe, avand in vedere faptul ca
Istoria automobilului; Beetle, primul vehicul Volkswagen construit la ordinul lui Adolf Hitler
Vedem în ultimul timp fel și fel de automobile, care mai de care mai inteligente, sau mai arătoase, alimentate de
Scandal monstru la Volkswagen: au testat emisiile de noxe pe maimuţe, un partener propusese teste umane!
Scandalul Dieselgate părea doar o amintire a trecutului, până ce Volkswagen s-a lovit de o problemă de imagine şi mai
Volkswagen vrea sa intre in circuitul WRC
Inca din 2006, cand Peugeot, Skoda si Mitsubishi si-au retras echipele din circuitul World Rally Championshiop, oficialii WRC au incercat
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?
Poze Spion cu viitorul crossover Volkswagen bazat pe viitorul model Polo
Compania germană pregăteşte un nou crossover care va fi mai mic decât modelul Tiguan şi va fi bazat pe micul