Volkswagen GTI MK VI, editia 2010 este oficiala
Imaginile cu Volkswagen GTI MK VI sunt deja populare de ceva timp, dar iata ca si producatorul automobilului a decis sa le posteze oficial pe site-ul sau media. Avem de-a face deci cu o confirmare a masinii, care va fi lansata in 2010. Ca si in cazul versiunilor standard de Golf si Sciroco, Volkswagen renunta la partea frontala stil Audi a ultimelor modele in favoarea unei noi abordari.
Noul GTI aminteste de modelul original din anii ’70, ca design, iar sub capota se afla un motor TFSI de 2 litri, cu 4 cilindri si un output de 210 cai putere. Aceasta poate atinge 1800 de rotatii pe minut, iar toata aceasta putere va ajunge la volan prin intermediul unui sistem electronic limitat prin tehnologia XDS.
Acest Volkswagen va atinge 100 km/h in 7.2 secunde si va respecta standardele de eficienta a consumului impuse de catre Uniunea Europeana.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Oficiali UE ar fi ştiut de testele de emisii falsificate încă din anul 2013; Dieselgate evoluează!
S-ar părea că oficialii UE ar fi ştiut de falsificarea testelor de emisii Volkswagen cu ani buni înainte că detaliile
Volkswagen prezintă tehnologia Trailer Assist într-un filmuleţ amuzant (Video)
Volkswagen nu are doar intenţia de a inova în zona automobilelor, ci şi a ataşamentelor acestora. Primele pe listă sunt
Volkswagen renunţă la motto-ul “Das Auto”, sacrificat pe altarul lui Dieselgate; Caută o nouă imagine pentru brand
Multă vreme Volkswagen a stat sub semnul lui “Das Auto”, motto care i-a însoţit în zeci poate chiar sute de
Audi R8 V10 și alți bolizi sunt umiliți de acest Volkswagen Gold Mk. II într-o cursa în linie dreaptă (Video)
Volkswagen Golf II a fost al doilea model al seriei şi a fost unul dintre cele mai populare hatchback-uri ale
Volkswagen Sedric este un concept de minibus al viitorului; vehicul autonom cu design neobișnuit
Germanii de la Volkswagen au prezentat în cadrul salonului auto din Geneva un automobil concept cel puțin neobișnuit din punct
Presa germană a descoperit că se ştia despre problemele cu emisiile la Volkswagen încă din 2006
Valurile făcute de scandalul Dieselgate continuă şi în 2016, presa germană descoperind faptul că se ştia în cadrul Volkswagen de