Volkswagen își anunță noul obiectiv: un milion de automobile electrificate vândute pe an
Volkswagen Group, cel mai mare constructor de autovehicule din Europa, şi-a anunţat noul target: acela de a vinde un milion de maşini electrificate pe an, acest obiectiv ar trebui să fie atins începând cu anul 2025.
Cel mai recent plan al celor de la Volkswagen Group este să devină o corporaţie mai prietenoasă din punct de vedere ecologic în urma scandalului cu emisiile de noxe, totodată planul priveşte volumul de vânzări şi viitoarele limite europene şi mondiale ale emisiilor.
Primul pas va fi extinderea gamei de maşini electrice şi de tip hibrid cu alte 20 de noi modele până în 2020. Al doilea pas ar fi acela de a mări capacitatea de producţie a maşinilor electrificate.
După cum bine ştiţi, Uniunea Europeană va avea reglementări mai stricte privind emisiile începând cu 2021, iar constructorii cu cifre masive de vânzări sunt cei mai afectaţi, deoarece aceştia trebuie să atingă o valoare medie predeterminată la nivel de grup.
Acest lucru înseamnă că întregul grup Volkswagen, cu toate brandurile sale, va trebui să ajungă la o medie de vânzare destul de strictă, iar vehiculele electrificate sunt singura opţiune pentru a face acest lucru.
Vehiculele electrificate, la fel ca şi în cazul celor electrice şi de tip hibrid , furnizează emisii reduse de dioxid de carbon în comparaţie cu echivalentele lor convenţionale. Vânzarea suficientă de maşini electrice şi hibride ar ajuta Grupul Volkswagen pentru a compensa existenţa unor “gas guzzlers” în portofoliul său, cum ar fi Bugatti Chiron şi multe alte modele ca acesta.
Thomas Lieber explică faptul că, legislaţia europeană nu este singura care împinge cel mai mare producător auto din Vechiul Continent la aceste obiective. În schimb, un proiect de lege din China este pe cale să vină.
Dl. Lieber a subliniat faptul că, China se pregăteşte să pună în aplicare o legislaţie mai restrictiva în ceea ce priveşte emisiile, şi este de aşteptat să intre în vigoare pe deplin după 2020. Din moment ce China este cea mai mare piaţa auto din lume, unde Volkswagen are cele mai multe vehicule vândute, lucrurile au nevoie de o schimbare.
Acelaşi lucru se poate spune şi despre America de Nord, a doua cea mai mare piaţa auto din lume, unde Grupul Volkswagen vinde, de asemenea, o mulţime de maşini. Această piaţă va reprezenta o provocare importantă pentru compania germană, având în vedere că trebuie să recupereze cât mai mult dintr-o lovitură masivă de imagine.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi R8 V10 și alți bolizi sunt umiliți de acest Volkswagen Gold Mk. II într-o cursa în linie dreaptă (Video)
Volkswagen Golf II a fost al doilea model al seriei şi a fost unul dintre cele mai populare hatchback-uri ale
Cel mai căutat brand auto de către români pe Google este Volkswagen; aflăm și ce mașini preferă străinii
Google a devenit în ultimii ani o sursă foarte importantă de informare, utilizatorii folosind această unealtă inclusiv pentru aflarea de
Iată o privire mai detaliată asupra sistemului nou de infotainment Volkswagen MIB II, cu suport Android Auto, Apple CarPlay
Scriam ieri despre lansarea primelor modele Volkswagen cu suport Apple CarPlay la bord şi noul sistem de infotainment MIB II,
Reînvie scandalul emisiilor Volkswagen; Dieselgate și distrugerea dovezilor
Tocmai ce se liniștiseră apele in scandalul dieselgate, ca acum grupul Volkswagen să fie suspect într-un nou caz ce privește un
Volkswagen prezinta conceptul Golf GTI W12 650
Compania Volkswagen este pusa pe fapte mari prezentandu-ne un concept total neasteptat: noul Golf GTI W12 650, care promite a
Paris Motor Show 2008: Volkswagen GTI, acum in editia 2009
Americanii frustrati de lipsa lui Scirocco peste Ocean se vor bucura sa afle ca Volkswagen se gandeste la ei, pregatind