Renault este regele european neincoronat al hatchurilor, dar iata ca rivalii gen MINI JCW sau Alfa GTA au de asemenea pretentii la un astfel de titlu. Pentru a concura cu acesti competitori, Renault a venit la Geneva cu noul sau Megane RS, pe care il puteti admira in imaginile de mai jos.
Sub capota noului automobil se afla un motor turbo four, de 2 litri, cu 16 valve si output de 250 de cai putere, cea mai puternica versiune de pana acum (cu 20 de cai putere mai mult decat R26). Cumparatorii pot alege varianta de sasiu Sport sau Cup si un sistem de control al stabilitatii.
Designul lui Megane RS a fost imprumutat de la conceptul Trophy, prezentat anul trecut la Paris Motor Show, fie ca vorbim de partea frontala sau evacuarea plasata central, ambele conferind un look agresiv masinii.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Paris Motor Show 2008: Chevrolet Orlando, un concept mai bun decat modelul HHR
Chevrolet HHR este considerat de multi un kitsch, care a evoluat totusi catre Chevy Orlando, un vehicul multifunctional cu 7
Renault învie brandul Alpine prin modelul Alpine A110, ce va fi expus la Salonul Auto de la Geneva
Scriam la începutul lunii că Renault vrea să readucă în actualitate brandul Alpine, pregătind un model cunoscut ca Alpine Vision.
Paris Motor Show 2008: Mercedes-Benz SLR McLaren 722 S Roadster
Nu putem vorbi despre un salon auto, fara sa mentionam bijuteriile brandului Mercedes-Benz. Paris Motor Show 2008 nu este o
Salonul Auto de la Geneva, editia 2009 isi deschide portile astazi! Iata lista cu premierele de la Geneva!
Editia cu numarul 79 a Salonului Auto de la Geneva debuteaza astazi, 3 martie 2009, promitand sa conteste criza economica
Paris Motor Show 2008: Pininfarina trece de la Ferrari la o masina electrica
Pininfarina este studioul italian de design cunoscut pentru curbele sexy ale masinilor Ferrari din ultima jumatate de secol. Compania realizeaza
Paris Motor Show 2008: Audi prezinta conceptul A4 TDI
“Parintele” lui Audi, Volkswagen produce deja unele dintre cele mai economicoase motoare diesel din lume, astfel ca Audi nu putea