Probabil va mirati ca nu am vorbit despre Porsche si modelele sale prezentate la Geneva Motor Show 2009. Ei bine, am ales sa pastram ce-i mai bun pentru final, astfel ca iata-l pe (relativ) noul Porsche 911 GT3 2010, in imaginile de mai jos.
Noul 911 este o versiune “hardcore”, care soseste cu un motor de 3.8 litri, cu 6 cilindri, aspirat natural si cu output de 435 de cai putere. Aratosul automobil va atinge 100 km/h in putin peste 4 secunde si trebuie sa mentionam ca acest vehicul este destinat mai degraba soferilor sportivi, decat celor de ocazie.
Vopsit cu o nuanta deschisa de rosu, Porsche 911 GT3 2010 vine si cu un eleron spate destul de mare si efecte aerodinamice impresionante. Automobilul poate atinge 160 km/h in 8.2 secunde, iar viteza sa de top este de 312 km/h, o performanta impresionanta pentru orice brand auto. Printre specificatiile noului 911 se mai numara pachetul Aerodynamics, faruri bi-xenon, iluminare LED, o masca modificata si suspensii sport.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Frankfurt Motor Show 2015: Volkswagen Golf GTI Clubsport prezentat oficial, un hatchback uşor şi rapid
Frankfurt Motor Show 2015 continuă şi nu putea lipsi de la un show german tocmai un model Volkswagen nou. E
Brabus G V12 S Biturbo, stralucitor si promitator, la Geneva
Este o perioada a aniversarilor se pare, de vreme ce si Brabus a sosit la Salonul Auto de la Geneva
Tata Motors prezinta Nano Europa la Geneva
In cadrul Salonului Auto de la Geneva, editia 2009, producatorul indian Tata Motors a prezentat oficial noul sau model Nano
Porsche retrage 58.000 de automobile din cauza unor probleme de motor
După Toyota şi Volkswagen, iată că şi Porsche trebuie să retragă o serie de automobile de pe piaţă, dar nu
Noul Ford Focus Iosis-Max, prezentat la Geneva, fabricat la Craiova?
Ford nu s-a obosit sa organizeze o conferinta de presa in cadrul lui Geneva Motor Show 2009, dar a prezentat
Paris Motor Show 2008: Audi prezinta conceptul A4 TDI
“Parintele” lui Audi, Volkswagen produce deja unele dintre cele mai economicoase motoare diesel din lume, astfel ca Audi nu putea