Audi se orienteaza tot mai mult spre directia automobilelor cu propulsie alternativa, fapt dovedit de modelele pe care producatorul german le-a prezentat la Salonul Auto de la Detroit, editia 2010. Printre acestea se numara si hibridul Q5, care va sosi pe piata in aceasta toamna, dar si proaspat-anuntatul Audi A8 Hybrid, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva, din martie.
Acesta este un model al anului 2011, iar Audi a anuntat ca va lansa 8 noi automobile cu propulsie alternativa in 2010 si ca va continua sa opereze in sectorul diesel. Totusi, reprezentantii companiei au tinut sa mentioneze ca vehiculele hibrid nu sunt neaparat mai “blande”, deoarece tehnologiile de varf de pe acestea le vor propulsa la fel de rapid ca si predecesoarele lor bazate doar pe benzina.
Cu produse ca noul Q5, A8 hybrid si genialul e-tron, Audi mizeaza tot pe cartea eco-friendly, cu speranta ca pana la finalul decadei sa culeaga roadele acestei directii.
[via Autoblog]
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Paris Motor Show 2008: Fiat 500 Abarth Assetto Corse… si o domnisoara sexy
Am vazut pana acum super concepte auto la Paris Motor Show 2008, dar iata ca o domnisoara sexy s-a aciuat
Audi RS Q5 va fi prezentat oficial la târgul auto din Geneva; SUV compact ce va aduce peste 450 cai putere sub capotă
Din câte aflăm astăzi, se pare că germanii de la Audi pregătesc lansarea SUV-ului compact RS Q5 pentru târgul auto Geneva
Aston Martin One-77, prezentat oficial la Geneva
Iata ca in sfarsit asistam la prezentarea oficiala a unei supermasini extrem de promitatoare, Aston Martin One-77, care si-a facut
Audi A5 Coupe Ediţia 2017 îşi face apariţia într-o nouă imagine
Audi nu e gata să se rupă de normele sale obişnuite de design, după cum o arată şi noul model
Transporter 3, noul trailer cu un super Audi S8 W12 quattro
Cu cateva influente ale filmului Crank, Transporter 3 ni-l aduce inca o data pe Jason Statham, la volanul unui Superb
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?



