“Parintele” lui Audi, Volkswagen produce deja unele dintre cele mai economicoase motoare diesel din lume, astfel ca Audi nu putea sta cu mainile in san si iata ca prezinta un nou diesel sedan, A4 TDI, concept care-si face debutul la Paris Motor Show 2008.
Bazat pe platforma lui A4 reinventata, noul concept beneficiaza de un motor turbodiesel cu injectie directa, de 2 litri si cu 4 clindri, derivat de la modelul american Jetta TDI. Vor exista si upgrade-uri ale sistemului de racire si valvelor, care vor scadea outputul la 120 de cai putere, dar vor creste eficienta de consum.
Automobilul va beneficia si de un sistem start/stop, care impiedica blocarea motorului si suporta franarea regenerativa, care incarca o baterie secundara, ce tine masina in viata chiar si cu motorul oprit. Franele rotilor din spate sunt controlate electric, iar Audi A4 TDI ajunge la 100 km/h in 10.5 secunde, deci masina nu va bate nici un record, dar principalul sau atuu vor fi tehnologiile ecologice pe care le foloseste.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Tokyo Motor Show 2015: Nissan prezintă automobilul electric autonom IDS, ce ar putea inspira viitorul Nissan Leaf
Nissan a adus câteva concepte de vehicule interesante la Tokyo Motor Show 2015, precum cel de mai jos. Pe numele
Audi crește prețul pentru modelul A3 Sport e-Tron pentru anul 2017 cu aproximativ 1.000 de dolari
Audi A3 e-Tron a venit ca un hatchback hibrid al companiei şi a adus un preţ de pornire relativ decent
Audi pregăteşte un SUV electric cu autonomie de 482 km
Audi are planuri pentru un SUV electric cu autonomie de aproximativ 482 de kilometri şi colaborează cu Samsung şi LG
Alfa Romeo MiTo GTA, mai mult decat un concept, prezentat la Geneva
Alfa Romeo MiTo GTA este doar un vehicul concept deocamdata, dar genul de concept care are darul de a ajunge
Paris Motor Show 2008: Audi S4, editia 2009 gata de debut
Vechea generatie Audi S4 nu provoca senzatiile tari pe care le invoca un Ferrari California, cu un V8 de 4.2
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?


