Giugiaro prezinta supermasina Frazer-Nash Namir la Geneva
Daca nu sunteti familiarizati cu numele Frazer-Nash, aflati ca acest brand a fost candva un producator britanic de masini, care s-a reprofilat. Acum, Frazer Nash produce punti motoare hibrid, colaborand si cu designerul italian Giugiaro pentru realizarea supermasinii Namir, prezenta in imaginea urmatoare.
Prezentata la Salonul Auto de la Geneva, supermasina foloseste puntea motoare hibrid a celor de la Frazer Nash, bazata pe un motor rotativ de 814cc, care alimenteaza un generator. Acesta din urma incarca o baterie Li-Polymer de 400 V, care alimenteaza la randul sau motoarele electrice de pe fiecare ax al automobilului, rezultatul fiind un output cumulat de 362 de cai putere.
Sistemul ii va permite masinii sa atinga viteza de 300 km/h, Namir ajungand de la 0 la 100 km/h in doar 3.5 secunde si avand si un consum destul de redus.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi TT RS 2010, vedeta la Salonul Auto de la Geneva
Desi noul Audi TT RS 2010 nu este chiar modelul R8 pe care il asteptam la Geneva, aceasta masina dotata
Tokyo Motor Show 2015: Nissan prezintă automobilul electric autonom IDS, ce ar putea inspira viitorul Nissan Leaf
Nissan a adus câteva concepte de vehicule interesante la Tokyo Motor Show 2015, precum cel de mai jos. Pe numele
Paris Motor Show 2008: MINI Crossover, incredibil?
In vreme ce unele concepte sunt doar exercitii de imaginatie ale designerilor, altele sunt anticipari ale viitoarelor modele ce urmeaza
Toyota Verso, mai mult spatiu intr-un “pachet” de marimea lui Corolla
Toyota a prezentat oficial la Geneva noul automobil Verso, destinat publicului european. Vehiculul este un hatchbak cu 5 usi si
Paris Motor Show 2008: Mitsubishi Lancer Ralliart Sportback
Completand seria Mitsubishi Lancer din acest an, noul model Lancer Sportback soseste acum si in varianta Ralliart, prezentata oficial in
Paris Motor Show 2008: Audi S4, editia 2009 gata de debut
Vechea generatie Audi S4 nu provoca senzatiile tari pe care le invoca un Ferrari California, cu un V8 de 4.2