Vanzarile de automobile au scazut dramatic in ultima vreme, dar Volvo a inceput sa aiba probleme cu mult inainte de debutul crizei economice globale. Acest lucru face lansarea crossover-ului XC60 cu atat mai importanta pentru compania suedeza, modelul fiind prezentat ieri in cadrul lui Paris Motor Show 2008.
Volvo XC60 va sosi pe piata in luna martie a anului viitor, fiind prima masina a acestui brand cu adevarat noua si nu doar un upgrade. Marketingul va fi foarte important pentru suedezi in conditiile in care publicul nu mai cumpara masinile sale. Campania promotionala pentru XC60 nu este din cele mai inspirate, folosind drept motto fraza “Noul Volvo XC60. Din Suedia cu löv” (löv inseamna frunze, in suedeza).
Volvo insista asupra radacinilor sale suedeze si asupra tuturor lucrurilor care definesc aceasta tara, de la IKEA la Abba. Poate cuvantul “lov”, fara umlaut (care inseamna pauza sau vacanta) ar fi fost mai util in promovarea acestui CUV, decat “frunze”. Totusi, lipsa umlautului ar fi facut ca fraza sa nu mai para destul de suedeza.
Cum ar fi aratat motto-ul daca Volvo ar fi folosit echivalentul suedez pentru “dragoste”? Ceva de genul “Din Suedia cu “kärlek”… Neinspirat? Asa credem si noi.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Porsche 911 GT3 2010, o noutate relativa la Geneva Motor Show
Probabil va mirati ca nu am vorbit despre Porsche si modelele sale prezentate la Geneva Motor Show 2009. Ei bine,
Noul Volvo V40 cu facelift anticipează modelele XC40 crossover, variante plugin hibrid
În cadrul Geneva Motor Show 2016 a debutat Volvo V40, în varianta cu facelift care anticipează viitoarele lansări ale companiei
Paris Motor Show 2008: Nissan Nuvu EV prezentat publicului
Nissan doreste sa lanseze un automobil al viitorului, iar conceptul Nuvu este exemplul perfect, el fiind prezentat la Paris Motor
Paris Motor Show 2008: Peugeot RC HYmotion4, un concept cu un consum redus de combustibil
Conceptul RC HYmotion4, al celor de la Peugeot este unul dintre vehiculele hibrid care folosesc un sistem specific brandului frantuzesc
Aston Martin invie brandul Lagonda la Geneva Motor Show 2009
Revenirile sunt greu de realizat, astfel ca atunci cand Aston Martin a anuntat ca va reinvia brandul Lagonda, multi au
Paris Motor Show 2008: Volkswagen GTI, acum in editia 2009
Americanii frustrati de lipsa lui Scirocco peste Ocean se vor bucura sa afle ca Volkswagen se gandeste la ei, pregatind