Porsche obţine un profit impresionant de 17.250 dolari pentru fiecare maşină vândută; Iată secretul lor!
Numărul surprinzător al zilei este 17.250, aceasta fiind suma în dolari pe care o obţine Porsche la fiecare automobil vândut. Cifrele sunt uriaşe mai ales faţă de Daimler sau BMW, care obţin în jur de 5000 de dolari. Care e secretul Porsche aflaţi mai jos.
Ca să ne facem o idee legat de context, aflaţi că Volkswagen AG, compania mamă Porsche a livrat 238.000 de vehicule în ultimul an, postând profit operaţional de 3.9 miliarde de euro. Creşterea a fost de 14% faţă de anul 2015 şi făcând nişte calcule ajungem cam la 17.250 dolari profit per maşină, ceea ce e uriaş. E drept că preţul e factorul important aici şi e ştiut faptul că Porsche nu produce maşini ieftine.
Până şi Mercedes sunt sub Porsche la acest capitol, oferind şi variante mai accesibile pentru familişti. În plus, cine cumpără un Porsche plăteşte şi pentru brand şi pentru criza vârstei mijlocii marcată de obicei de spargerea ecomiilor pe o maşină decapotabilă. Şi remarcăm că abordarea Porsche nu e atât de exclusivistă ca la Ferrari, care produce în jur de 8000 de maşini pe an, pentru a asigura raritatea automobilelor sale.
Mai nou Porsche e cât o zecime din BMW şi a crescut producţia cu 47% în ultimii 3 ani. Un alt motiv pentru care maşinile se vând bine, deşi sunt scumpe e faptul că e oferită o gamă variată de opţiuni de personalizare. La un Macan se pot adăuga jante de 21 ţoli, scaune din piele, încălzire în scaune, evacuare sport şi o vopsea custom, toate pentru mii de dolari în plus, chiar 5400 dolari doar pentru jante.
Nemţii nu se dezmint până la urmă cu sau fără Dieselgate.
via Bloomberg
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Reînvie scandalul emisiilor Volkswagen; Dieselgate și distrugerea dovezilor
Tocmai ce se liniștiseră apele in scandalul dieselgate, ca acum grupul Volkswagen să fie suspect într-un nou caz ce privește un
Lamborghini lucrează la o supermaşină electrică bazată pe platforma Porsche Mission E
După sacrilegiul de a lucra la un SUV, Lamborghini duce şi mai departe ineditul maşinilor sale, dezvoltând un automobil electric.
Volkswagen își va alege astăzi noul CEO; acesta ar putea fi nimeni altul decât actual director executiv Porsche
În cursul zilei de ieri aflam o veste destul de neașteptată din domeniul auto, și anume faptul că CEO-ul Volkswagen,
O dubita Volkswagen furata cu 35 de ani in urma revine la… asigurator
Care sunt sansele ca o masina furata in urma cu peste 30 de ani sa fie descoperita in ziua de
Volkswagen Last Mile Surfer este un scuter electric ce cântăreşte 11 kg şi va costa aproape 1000 de euro
Volkswagen se pregăteşte să îşi lanseze ineditul scuter electric pe 3 roţi, pe măsură ce compania îşi extinde gama de
Porsche 911 GT3 RS primește o nuanță de culoare exclusivistă; iată-l în imagini
Ca de fiecare dată când intervine în ecuație achiziția unei mașini, suntem nevoiți să alegem și culoarea pe care vehiculul