Tesla oferă reduceri clienţilor care îi promovează automobile şi le aduc noi clienţi
Tesla a pus în aplicare o idee foarte interesantă, care îi aduce publicitate fără un buget prea amplu de PR. Astfel, a fost pus în funcţiune un program de recomandări, care scade 1000 de dolari din valoarea unui produs Tesla atât pentru cumpărător, cât şi pentru cel care oferă referinţa.
În 2013 când Tesla mai avea puţin şi ajungea la faliment, Elon Musk a transformat mai toţi angajaţii într-o masivă echipă de vânzări. Ei bine, acum clienţii sunt operatori de vânzări, având tot interesul să primească un discount. Proprietarii actuali de modele Tesla pot crea un link special de tip “referral”, pe care îl vor partaja cu prietenii.
Oricine cumpără un automobil Tesla folosind acel link va primi 1000 de dolari discount pentru un nou automobil Tesla Model S. Practic e un soi de profitshare ca la reţelele de retaileri de la noi, dar la o scară mai mare. Mia de dolari poate fi folosită de posesorii automobilului pentru a cumpăra servicii de mentenanţă, accesorii sau chiar alte automobile Tesla.
via CNET
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Tesla vrea să îmbunătățească funcția de pilot automat; caută noi ingineri software
Nu cu mult timp în urmă, odată cu noua versiune software, Tesla Model S a primit și o funcție extrem
Tesla detaliază, modifică relaţia sa cu clienţii şi modul în care trebuie făcute plângerile legate de automobilele sale
Dacă luăm în calcul ultima ştire despre Tesla, compania pare să aibă un comportament bizar de tip “stat în stat”
Elon Musk ar putea oferi doar un preview pentru Tesla Model 3 în cadrul evenimentului de pe 31 martie
Chiar la începutul lunii ianuarie aflam o veste foarte importantă din industria auto, mai precis aceea că Tesla Motors va
Tesla Model X are probleme grave: blochează portierele din senin sau nu le închide cum trebuie, plus multe alte buguri
După o lovitură dată prin numărul uriaş de precomenzi înregistrat de Tesla Model 3, acum compania condusă de Elon Musk
Tesla dezminte informaţiile despre întârzierea lui Model 3, care ar fi urmat să debuteze în 2017
E foarte uşor să faci acţiunile unei companii să fluctueze, plantând povesti mincinoase despre ea în presă. Cam asta ar
Tesla foloseşte headseturi Google Glass pentru o construcţie mai eficientă a automobilelor
Google Glass nu a fost niciodată perceput ca un produs cu un real succes comercial, dar în anumite ramuri ale

