Tesla Model X este implicată într-un mic accident, iar șoferul dă vina pe modul autopilot; Ce recomandări primesc cei de la Tesla?
Albert Scaglione este proprietarul automobilului Tesla Model X care a fost implicat într-un accident în statul Pennsylvania, iar în urma sa şoferul şi pasagerul din dreapta au fost răniţi, dar gravitatea accidentului nu a fost declarată. Scaglione a declarat faptul că modul autopilot era activat în momentul în care maşina a accelerat şi s-a lovit de un parapet.
În momentul de faţă se fac cercetări şi Tesla încearcă să afle dacă funcţia de autopilot era activată în momentul producerii accidentului, dar până la o decizie finală, oamenii şi-au pierdut răbdarea şi judecă Tesla pentru implementarea funcţiei. Toată această situaţie vine în urma accidentului fatal în urma căruia şoferul unui Model S a decedat după contactul cu un camion în timp ce folosea autopilotul.
Preşedintele ZF Friedrichshafen, compania de piese germane, vorbeşte despre incidentele legate de modul autopilot şi propune celor de la Tesla o nouă tehnologie ce ar ajuta la identificarea mai uşoară şi mai precisă a obstacolelor de pe carosabil. Ştefan Sommer propune implementarea unui senzor cu laser ce ar ajuta la detectarea obiectelor aflate la o distanţă mai mare.
Conform spuselor lui Sommer, un astfel de radar este mult mai eficient decât senzorii ultrasonici de care dispun vehiculele Tesla şi prin urmare folosirea unui astfel de sistem ar ajuta producătorii să perfecţioneze sistemele autopilot. Cu toate că tehnologia laser este avansată asta nu schimbă faptul că este şi costisitoare și în momentul de faţă alte firme lucrează împreună pentru a reduce costul unui astfel de sistem.
Via carbuzz.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Chris Brown este primul posesor al unui automobil Rezvani Beast, bolid cu 500 CP și preț de 165.000 dolari
În lumea vedetelor americane, 200.000$ este o sumă destul de modică, sumă pe care cântărețul Chris Brown a decis să
Nissan Leaf vinde de 2 ori mai multe unităţi decât Tesla Model S, deşi acesta din urmă pare mai popular
Tesla Model S a ajuns un soi de definiţie a succesului în rândul automobilelor electrice, dar asta nu înseamnă că
Wrapify este un fel de Adsense pentru maşini, îţi transformă automobilul în banner motorizat cu câştiguri măricele (Video)
Deşi Wrapify a fost numit de Business Insider “Uber-ul advertiserilor”, eu îl consider mai degrabă un soi de Adsense pe
Un Tesla Model S “zboară” în dealer-ul Mercedes-Benz după un accident mai neobișnuit
Sistemul autopilot a celor de la Tesla a avut parte de multe laude pe de-o parte, dar şi de critici.
Armata americană încheie un contract de 30 miliarde dolari pentru achiziția de vehicule blindate Oshkosh
Un raport sosit astăzi din partea celor de la Bloomberg ne dezvăluie informații despre un nou contract încheiat de către
Tesla oferă reduceri clienţilor care îi promovează automobile şi le aduc noi clienţi
Tesla a pus în aplicare o idee foarte interesantă, care îi aduce publicitate fără un buget prea amplu de PR.