Completand seria Mitsubishi Lancer din acest an, noul model Lancer Sportback soseste acum si in varianta Ralliart, prezentata oficial in cadrul lui Paris Motor Show 2008.
Automobilul ofera aceleasi dotari ca si Lancer, plus mai mult spatiu, versatilitate si un pret mai accesibil. Daca nu ar fi spoilerul si subwooferul am crede ca acesta este un Mitsubishi Lancer “cuminte”. Si motorizarea sa da detalii despre potentialul masinii, care soseste dotata cu un MIVEC de 2 litri turbo, ce genereaza 237 de cai putere.
In plus, Lancer Ralliart Sportback include o transmisie Twin-Clutch SST, suspensie frontala MacPherson, jante de 18 inchi si pneuri 215/45 R18. Sistemul de franare se bazeaza pe discuri frontale de 15 inchi si discuri spate de 14 inchi, completate de ABS, EBD, MASTC si Brake Assist. Siguranta este si ea pe primul loc, avand in vedere ca acest Lancer incorporeaza 2 airbaguri duale frontale, 2 airbaguri laterale si chiar si airbaguri speciale pentru genunchii pasagerilor.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
SEMA 2015: Fiat 500X Mobe este un concept bazat pe parapantă şi surfing, cu şasiu în culoarea perlei
Fiat s-a prezentat la showul de tuning SEMA 2015 cu un model numit Fiat 500X Mobe, aparent inspirat de ideea
Audi TT RS 2010, vedeta la Salonul Auto de la Geneva
Desi noul Audi TT RS 2010 nu este chiar modelul R8 pe care il asteptam la Geneva, aceasta masina dotata
Paris Motor Show 2008: Toyota prezinta noul model Avensis
Toyota a prezentat la Paris Motor Show 2008 noul model Avensis, cu 5 cm mai lung si mai lat decat
Tokyo Motor Show 2015: Toyota SF-R debutează la showul nipon, cu un design tineresc şi cu aer de rival Miata
Toyota este unul dintre cele mai mari nume prezente la Tokyo Motor Show 2015, unde a adus cele mai bune
Wiesmann Roadster MF4, bestia neagra de la Geneva
De cand si-a facut aparitia pe piata auto in 1985, brandul Wiesmann a creat o serie de coupe-uri retro destul
Paris Motor Show 2008: Citroen GT, nu doar un teaser!
Dupa cel putin 4 sau 5 teasere in care ne-am uitat “sub fusta” lui Citroen GT, a venit momentul sa