Nimeni nu se astepta ca Fernando Alonso sa castige in Singapore, iar posibilitatea ca acest lucru sa se intample si la Fuji era extrem de scazuta. E drept ca spaniolul a profitat de un debut haotic al cursei, intrecandu-l pe Robert Kubica, fostul conducator al cursei, la primul pit stop.
In vreme ce Renault a avut motive de bucurie, nu putem spune acelasi lucru si despre McLaren, Lewis Hamilton fiind penalizat pentru o manevra care il adusese in fruntea plutonului de piloti. Totusi, manevra pilotului britanic l-a scos pe Kimi Raikkonen, de la Ferrari din cursa in primul viraj, iar Hamilton a avut probleme si cu Felipe Massa, in urma unui incident si cu acesta.
Britanicul a terminat pe locul 12, fara a aduce puncte celor de la McLaren, in vreme ce Massa a fost penalizat pentru felul in care l-a impins pe Hamilton in turul 2. Totusi, pilotul celor de la Ferrari a reusit sa termine pe locul 8, reducandu-se astfel handicapul fata de Lewis Hamilton in clasament, de la 7 la 6 puncte. Au ramas doar 2 curse, iar britanicul are 84 de puncte, in vreme ce brazilianul Massa are 78.
In urma unei curse agresive, Kubica de la BMW a obtinut locul 2 si 8 puncte, polonezul ajungand la un total de 72, in vreme ce Raikkonen si-a adjudecat locul 3, aducandu-i pe cei de la Ferrari din nou pe primul loc in clasamentul constructorilor. In haosul debutului cursei, Hamilton si Raikkonen s-au duelat, cauzand incidente, in vreme ce Kubica s-a strecurat in fata lui Alonso, temporar pe primul loc.
Apoi a urmat ciocnirea lui Timo Glock de la Toyota si iesirea sa din cursa, in vreme ce Kazuki Nakajima de la Williams a intrat in spatele lui David Coulthard de la Red Bull. Scotianul si-a accidentat grav monopostul, in vreme ce pilotul japonez a terminat cursa pe ultimul loc dupa reparatii serioase la boxe.
Heikki Kovalainen a ocupat pozitia a treia pentru scurt timp, dar cursa sa a fost incheiata de probleme mecanice. Kubica a fost liderul cursei pana la primul sau pit stop din turul 17, cand Alonso a trecut in fata pentru doar un tur. Jarno Trulli a avut momentul sau de glorie, conducand cursa, pana la pit stop, cand a cedat pozitia lui Sebastian Bourdais, care a avut aceeasi soarta, lasandu-l pe Nelson Piquet in frunte pana in turul 28.
Apoi Alonso a revenit in frunte, lasandu-i pe Kubica si Raikkonen sa se dueleze in spatele sau pana la final, urmati de Piquet, care a terminat pe locul 4. Trulli l-a urmat, pe locul 5, in fata lui Bourdais, care avusese un incident cu Massa la iesirea de la boxe.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Mercedes spune “Adio!” lui Alonso
“Daca voi nu ma vreti, nu va vreau nici eu” pare a fi un citat care defineste relatia dintre Fernando
Ferrari F150, noul monopost pentru sezonul 2011 în Formula 1
Scuderia Ferrari a prezentat recent în cadrul testelor oficiale pre-sezon F1 din Valencia noul său monopost, F150. Acesta poate fi
Un Mercedes CLS 63 AMG se ia la întrecere cu un Lamborghini Aventador; Iată cine câştigă! (Video)
Pentru că e weekend, considerăm că e momentul ca împătimiţii supermasinilor merită să vadă o scurtă liniuţa între două bestii
Lamborghini Gallardo SE versus BMW M5 Sepang Bronze (Video)
Comunitatea pasionatilor de curse m5board.com a postat o noua cursa, de aceasta data dintre un BMW M5 Sepang Bronze si
O privire de ansamblu asupra monopostului Mercedes al lui Schumacher din sezonul trecut de Formula 1
Mercedes a decis să îşi expună într-un mod inedit monopostul pe care l-a folosit pilotul Michael Schumacher în sezonul trecut
Audi prezintă modelul R18 E-Tron Quattro LMP1 actualizat, menit pentru cursele FIA World Endurance 2016
Audi e gata să concureze în cadrul WEC 2016 (World Endurance Championship), cu un nou bolid, care tocmai a fost