BMW Seria 7 (2016) este lansat oficial; limuzina germană este acum acaparată de tehnologie
Așa cum v-am informat chiar într-un articol precedent, aseară la ora 19:50 (ora României), BMW a lansat cea de-a șasea generație Seria 7, automobil ce aduce mai mult a limuzină decât a un sedan sport. Noul model pune acum focusul pe confort și pe numeroasele tehnologii aduse la pachet. Aflați că acest automobil va fi comercializat din această toamnă și va face parte din gama pe 2016.
Deși modificările la nivel de design nu pot fi observate din prima, se pare că dimensiunile noului Seria 7 sunt foarte apropiate de cele ale predecesorului său. Principalele modificări aduse se observă mai ales la nivelul botului și al spatelui, locații unde se remarcă spoilere redesenate, cât și noi blocuri optice.
La nivel de construcție, BMW Seria 7 (2016) se folosește de plastic ranforsat cu fibră de carbon, material ce este integrat în structura șasiului alături de oțel și aluminiu. Spre deosebire de generația precedentă, noul model cântărește aproximativ 1.8 tone, greutate cu 130 kg mai mică, detaliu ce s-a obținut prin utilizarea materialului mai sus menționat.
Trecem la capitolul tehnologii și sisteme, capitole unde Noul BMW Seria 7 impresionează pe deplin. În primul rând vom beneficia de modul Adaptive ce setează mașina în funcție de stilul de condus, modul de control al sistemului multimedia prin gesturi, cât și de sistemul de infotainment iDrive de nouă generație.
Un alt lucru pe care îl primim pe sedanul sport este sistemul Display Key, tehnologie prin care mașina se va parca singură fără ca șoferul să fie la interior. HUD, sau mai bine zis Head-up Display este o altă tehnologie adusă la bordul noului automobil bavarez. Aceasta proiectează informații direct pe parbriz, funcționând pe o suprafață cu 75% mai mare decât înainte.
Cât despre motorizări, se pare că BMW Seria 7 (2016) va sosi în trei versiuni de motorizare termice, inclusiv modele cu tracțiune 4×4 opțional. Iată cele 3 versiuni disponibile:
- Diesel – 730d / 730d Xdrive – motor cu șase cilindrii, în linie de 3 litri ce dezvoltă 265 CP (consum 4.5-5.2 L/100 km)
- Benzină – 740i – motor de 3 litri cu 326 CP / 750i Xdrive – vârful de gamă cu moto V8 de 4.4 litri ce dezvoltă 450 CP
- Hibrid – 740e – sistem hibrid compus dintr-un motor turbo cu 4 cilindri în linie de 2 litri care dezvoltă 258 CP + motor electric de 5 CP (consum 2.1 – 2.3 L /100km)
Din păcate, prețurile pentru acest nou model nu au fost anunțate. Cel mai probabil aceste detalii vor fi aflate în toamnă, perioadă în care noul BMW Seria 7 va poposi și pe străzile din România.
via: caranddriver.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Detalii despre BMW M3
Aceasta masina nu va fi disponibila pana la jumatatea anului viitor in SUA si nu stim inca data cand va
BMW B7 Alpina Biturbo, gata de Salonul Auto de la Geneva
Alpina B7 este un model BMW Seria 7 modificat, cu un motor V8 de 4.4 litri si output de 507
Producătorii germani de automobile înregistrează o scădere cu 26% a vânzărilor în ianuarie în ţara natală
La fel cum Samsung pierde teren în Coreea de Sud, ţara sa de baştină, se pare că şi producătorii germani
BMW îşi anunţă intenţia de a construi “cel mai inteligent automobil”, cu tehnologie de şofat autonom şi motor electric
BMW şi-a anunţat recent intenţia de a construi cel mai inteligent automobil posibil, unul autonom evident, dar şi electric. Marea
BMW Seria 5 GT este fotografiat sub camuflaj pe străzile înzăpezite din Suedia
Pe lângă modelul de bază BMW Seria 5, bavarezii lucrează în aceste momente și la o versiunea ceva mai specială,
Următorul decapotabil BMW din Seria 4 ar putea renunţa la acoperişul flexibil, ar putea reveni la material textil
În 2007 BMW făcea trecerea de la decapitabilele cu acoperiş retractabil din ţesătura la unul dur. Ei bine, acum ne