Mai jos puteti admira ultima poza facuta de paparazzi auto lui Audi TT-S. Modelul va folosi acelasi motor TFSI de 2 litri, cu care este dotat si Audi S3, dar performanta acestuia va fi marita la 280 de cai putere, in vreme ce vom vedea varianta TT-S disponibila in forma de Coupe si Roadster.
TT-S va fi diferit ca design, fata de variantele sale mai putin performante, datorita unei noi parti frontala, a unui nou sistem de evacuare si a farurilor LED, similare cu cele prezente la noul RS6. In imaginea de mai sus, LED-urile se afla de-a lungul partii inferioare a botului masinii, dar in cazul Roadsterului, acestea vor fi acoperite de o banda alba.
De asemenea la capitolul modificari, TT-S primeste si frane mai mari si mai performante, si eventual si un set de pneuri si jante cu un look sport. Surse din cadrul companiei producatoare au indicat ca vehiculul va debuta la salonul auto de la Geneva in martie 2008. Cu un an mai tarziu vom vedea pe piata si un Audi TT-RS, dotat cu un motor turbo V6 de 3.6 litri, care va produce aproximativ 350 de cai putere.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi va lansa două variante noi de crossovere Q2 şi Q5 în 2016
Audi şi-a anunţat planurile de a lansa două noi modele crossover anul viitor, cel mai probabil fiind vorba de noi
Audi pregăteşte un SUV electric cu autonomie de 482 km
Audi are planuri pentru un SUV electric cu autonomie de aproximativ 482 de kilometri şi colaborează cu Samsung şi LG
Detroit 2010: Audi A8, varianta hibrid, automobilul anului 2011?
Audi se orienteaza tot mai mult spre directia automobilelor cu propulsie alternativa, fapt dovedit de modelele pe care producatorul german
Audi R8 Spyder 2017 fotografiat fără camuflaj în Namibia
În primul şi în primul rând pentru cei fascinaţi de faptul că un prototip Audi R8 Spyder 2017 a fost
Audi A3 si S3 cu facelift lansate oficial in Romania
Cu cateva zile in urma Porsche Romania a lansat modelele Audi A3 si A3 Sportback cu facelift, dar si S3
Audi R8: “masina pe care am construit-o cel mai lent”
Audi incearca sa mearga impotriva trendului care defineste secolul vitezei, punand accentul pe timpul indelungat pe care il presupune proiectarea