Audi a decis să renunţe la decizia de a vinde brandul de motociclete Ducati, în ciuda planurilor anunţate în acest an. Planul era de a obţine o sumă destul de mare pentru a asigura o evoluţie confortabilă a gigantului german. Totuşi CEO-ul Audi, Rupert Stadler a confirmat decizia de a nu mai realiza vânzarea.
Brandul italian de motociclete Ducati rămâne deci în proprietatea Audi, respectiv Volkswagen. Au fost luate măsuri pentru a reduce costurile cu până la 11.8 miliarde de dolari şi a întări relaţia cu Porsche, paşi care eliberează Audi de presiunea financiară. Vă reamintesc că Audi cumpăra Ducati în 2012, iar în luna mai a acestui an 4 companii se declarau deja interesate să liciteze pentru brand.
Zvonurile despre vânzare circulau de 2 ani, alimentate de cheltuielile mari făcute de Audi pentru a trece la vehicule cu zero emisii. Prin păstrarea Ducati, gigantul german continuă să aibă o prezenţă în zona motocicletelor premium. Trebuie spus că sindicatele Volkswagen şi familiile de acţionari Porsche-Piech au făcut presiuni în vară pentru a renunţa la vânzarea producătorului moto.
Cei care se uită totuşi la “the big picture” pot vedea şi loc pentru o răzgândire. Volkswagen ar putea să vândă această proprietate, cea mai puţin valoroasă la nivel strategic din portofoliul său. Audi o duce totuşi bine, raportând profituri operaţionale şi venituri mari pentru primele 9 luni din an. Până în 2025 planul este de a avea pe piaţă peste 20 de maşini electrice.
via Carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi Q5 2017 ni se prezintă într-o poză abstractă înaintea lansării de la Paris; Iată ce știm despre noul Crossover german
La doar o săptămână distanţă de marele show auto de la Paris, modelul Q5 de la Audi este dezvăluit printr-o
Paris Motor Show 2008: Audi A1 Sportback, continua mostenirea lui A2
Este greu sa te lupti cu MINI in segmentul premium compact, Cooper si “rudele” sale avand avantajul nostalgiei si al
Audi afirmă că 25% dintre automobilele sale vor fi modele electrice peste un deceniu
În vreme ce BMW promitea imediat după scandalul Dieselgate că în mai puţin de un deceniu va trece la modele
MTM Audi R8 Biturbo, vedetă la Salonul Auto de la Geneva, ediţia 2011
Automobilul de mai jos este o variantă customizată de Audi R8, sub brandingul MTM Audi R8 BiTurbo, care vine cu
Audi TT RS – noi imagini si detalii; Asculta sunetul motorului sau aici!
Daca doriti sa auziti cum toarce motorul lui Audi TT RS, sariti direct la clipul YouTube de mai jos, iar
Paris Motor Show 2008: Audi S4, editia 2009 gata de debut
Vechea generatie Audi S4 nu provoca senzatiile tari pe care le invoca un Ferrari California, cu un V8 de 4.2