Audi a decis să renunţe la decizia de a vinde brandul de motociclete Ducati, în ciuda planurilor anunţate în acest an. Planul era de a obţine o sumă destul de mare pentru a asigura o evoluţie confortabilă a gigantului german. Totuşi CEO-ul Audi, Rupert Stadler a confirmat decizia de a nu mai realiza vânzarea.
Brandul italian de motociclete Ducati rămâne deci în proprietatea Audi, respectiv Volkswagen. Au fost luate măsuri pentru a reduce costurile cu până la 11.8 miliarde de dolari şi a întări relaţia cu Porsche, paşi care eliberează Audi de presiunea financiară. Vă reamintesc că Audi cumpăra Ducati în 2012, iar în luna mai a acestui an 4 companii se declarau deja interesate să liciteze pentru brand.
Zvonurile despre vânzare circulau de 2 ani, alimentate de cheltuielile mari făcute de Audi pentru a trece la vehicule cu zero emisii. Prin păstrarea Ducati, gigantul german continuă să aibă o prezenţă în zona motocicletelor premium. Trebuie spus că sindicatele Volkswagen şi familiile de acţionari Porsche-Piech au făcut presiuni în vară pentru a renunţa la vânzarea producătorului moto.
Cei care se uită totuşi la “the big picture” pot vedea şi loc pentru o răzgândire. Volkswagen ar putea să vândă această proprietate, cea mai puţin valoroasă la nivel strategic din portofoliul său. Audi o duce totuşi bine, raportând profituri operaţionale şi venituri mari pentru primele 9 luni din an. Până în 2025 planul este de a avea pe piaţă peste 20 de maşini electrice.
via Carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Noul Audi S3 “zboară” într-un test de viteză cu 266 km/h (Video)
Odată cu noile modele din seria A3, Audi a decis să facă un upgrade şi bolidului mai puternic şi anume
Audi anunță lansarea lui Q7 Ultra 3.0 TDI, model ce oferă un consum de 5.5 l/100km
Astăzi, grupul german Audi a anunțat lansarea unui nou model din familia Q7, mai precis versiunea Q7 Ultra 3.0 TDI.
Audi pregătește noul său bord digital pentru următoarea generație A8
Prima dată întâlnit pe conceptul Audi E-tron Quattro, bordul digital al germanilor vrea să inlocuiasca toate celelalte butoane pentru diferitele funcţii
Audi R8 V10 si versiunile Spyder vor fi scumpe la vedere
Mult-asteptatul Audi R8 va avea o lista de asteptare de 8 luni, si asta pe piata din Germania, patria sa
Detroit 2010: Audi A8, varianta hibrid, automobilul anului 2011?
Audi se orienteaza tot mai mult spre directia automobilelor cu propulsie alternativa, fapt dovedit de modelele pe care producatorul german
Audi R8: “masina pe care am construit-o cel mai lent”
Audi incearca sa mearga impotriva trendului care defineste secolul vitezei, punand accentul pe timpul indelungat pe care il presupune proiectarea