Wrapify este un fel de Adsense pentru maşini, îţi transformă automobilul în banner motorizat cu câştiguri măricele (Video)
Deşi Wrapify a fost numit de Business Insider “Uber-ul advertiserilor”, eu îl consider mai degrabă un soi de Adsense pe roţi. Serviciul a debutat de curând în Statele Unite şi le permite proprietarilor de automobile să îşi îmbrace vehiculele în reclame şi să obţină bani astfel.
Serviciul e disponibil în 11 oraşe din SUA şi aduce între 400 şi 600 de dolari pe lună pentru cei care conduc 40 de kilometri zilnic spre exemplu. Condiţia este ca automobilul să fie personalizat total şi Wrapify oferă şi un simulator de câştiguri potenţiale. O campanie de advertising auto durează 3 luni şi există şi o serie de condiţii pentru a vă inscrie în program.
Exact ca la Uber, trebuie să aveţi 21 de ani minim, să fiţi proprietar sau să aveţi în leasing o maşină cel mult din anul 2008, nu mai veche, plus să nu aveţi cazier. Maşinile înscrise în programul Uber nu sunt acceptate. Publicitatea realizată de automobilele aflate în trafic e verificată prin localizare GPS şi cu o aplicaţie pentru smartphone.
Peste 6000 de şoferi s-au înscris până acum în program. Voi v-aţi personaliza automobilul astfel şi dacă da pentru ce sumă?
via manafu.ro
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Maşinile imprimate 3D nu sunt o glumă; Iată o bestie de 700 de cai putere imprimată de la Divergent Microfactories şi numită Blade
Ne-am obişnuit să auzim că o imprimantă 3D ar fi creat o proteză pentru un braţ de om sau chiar
Un nou material ar putea reduce costurile de fabricare ale mașinilor pe hidrogen
Acum câteva zile vă informam despre faptul că Toyota Mirai, va fi disponibilă la comandă începând cu data de 20
Iată 5 dintre cele mai interesante funcții aduse de către constructorii auto de-a lungul timpului
Încă de la apariția sa, automobilul s-a aflat într-o continuă evoluție, noi și noi funcții fiind adăugate de-a lungul anilor.
Tesla Model X este implicată într-un mic accident, iar șoferul dă vina pe modul autopilot; Ce recomandări primesc cei de la Tesla?
Albert Scaglione este proprietarul automobilului Tesla Model X care a fost implicat într-un accident în statul Pennsylvania, iar în urma
Iată cum e testat un Audi R8 V10 Plus cu faruri laser (Video)
Nu doar tehnologia de conectare se îmbunătăţeşte în cazul automobilelor, ci şi cea de iluminare şi farurile trec la o
Toyota e pe un val de achiziţii; Cumpără companii de robotică, Boston Dynamics poate fi următoarea
Toyota are de gând să creeze maşini autonome capabile să evite singure accidente, iar pentru asta a decis să cumpere