Conglomeratul indian Mahindra cumpără Pininfarina contra sumei de 28 de milioane de dolari
Conglomeratul indian Mahindra a confirmat astăzi achiziţia brandului Pininfarina, contra sumei de 28 de milioane de dolari. Ca urmare a tranzacţiei, indienii vor deţine 76% din firma italiană de design, urmând să facă o ofertă şi pentru restul de 24%.
Pe lângă suma mai sus menţionată Mahindra a garantat creditorilor brandului italian peste 125 de milioane de dolari, plus promisiunea de a investi 20 de milioane de dolari în această companie. Pininfarina este casa de design din spatele unor modele iconice de la Ferrari, Alfa Romeo, Peugeot şi multe altele. Grupul Mahindra este evaluat la 16.9 miliarde de dolari şi are ramificaţii în domenii ca IT, reţele, soluţii de inginerie şi multe altele.
După completarea tranzacţiei Pininfarina va continua să rămână o companie independentă, listată la bursa de la Milano, iar Paolo Pininfarina va rămâne directorul său. Italienii vor beneficia de reţeaua globală a companiei indiene, extinsă în 90 de ţări şi având peste 780 de clienţi. Cu o istorie de 85 de ani, Pininfarina are în portofoliu în jur de 1000 de designuri de automobile, cel mai celebru fiind chiar primul Ferrari, modelul 212.
via autoblog.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
“Pneul non-pneumatic” o inventie care nu te va lasa in pana niciodata
Resilient Technologies au dezvoltat asa-numitul NPT (non-pneumatic tire/tyre) folosind fonduri de 18 milioane de dolari de la Pentagon. Evident pneul
Sofer nebun de legat!
Ati jucat vreodata Frogger? In caz ca nu stiti despre ce este vorba, ar trebui sa va aduc aminte ca
Iată cele 7 automobile finaliste pentru titlul Mașina Anului 2017 în Europa
Pentru că încet-încet ne apropiem de sfârșitul acestui an este vremea să aflăm și care au fost cele mai apreciate
Fără Clarkson nu e Top Gear! Hammond şi May refuză 4 milioane de lire pentru a prezenta showul auto; Au o ofertă la Netflix!
Se pare că telenovela Top Gear continuă şi azi aflăm că Richard Hammond şi James May au refuzat să prezinte
Lasa software-ul DriveAssist sa iti preia apelurile, la volan
Daca primiti un telefon pe mobil, in vreme ce sofati ce alegeti? Raspundeti sau lasati casuta sa-si faca treaba? Ei
Numeroase accidente in cadrul curselor FIA GT3 de la Bucharest Ring
Se pare ca ideea numita Bucharest Ring nu a fost atat de stralucita pe cat parea initial, cursele de pe