Concursul de Eleganță Auto din Plymouth (US) își desemnează câștigatorii; Duesenberg Model J și Bugatti 57SC la loc de cinste
Acum mai bine de 37 ani (1978), în orașul Plymouth din statul american Michigan, se desfășura prima ediție a concursului de eleganță auto american denumit – The Concours d’Elegance of America. La vremea acea, peste 300 nume importante din lumea automobilistică luau parte la acest concurs prin care erau desemnate cele mai impunătoare și frumoase vehicule de pe piață.

Tradiția a continuat și peste ani, iar zilele acestea show-ul are loc din nou în aceeași locație. La ediția din 2015, s-au prezentat numeroase automobile de epocă, printre care și modelul Duesenberg Model J din 1929, respectv Bugatti 57SC Atalante Coupe din 1937, vehicule ce au fost premiate de către organizatorii concursului.

De asemenea au fost premiate și alte modele printre care se află Dusenberg Dual Cowl Murphy Phaeton, automobil dezvoltat în doar 3 exemplare, unul dintre acestea fiind fotografiat mai sus. În galeria de mai jos puteți vedea alte câteva fotografii cu Duesenberg Model J, vehicul introdus pe piață în anul 1928, cu doar puțin inainte de criza economică.
Acest vehicul sosea cu motor în 8 cilindri ce era capabil să dezvolte 265 Cai Putere (198 kW). Motorul în cauză îi permitea lui Duesenberg Model J să atingă viteza maximă de 192 km/h, sau 151 km/h în treapta a 2-a. Model J era cea mai rapidă, dar și cea mai scumpă mașină disponibilă pe piață la acea vreme.
Imagini Concurs de Eleganță - Plymouth, Michigan
Sursă imagini: <a href="http://www.conceptcarz.com/a12241/Concours-dElegance-of-America-at-St-Johns.aspx">conceptcarz.com</a>...
via: conceptcarz.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Expozitie de motociclete de epoca cu 4 cilindri
In cadrul evenimentului Meadow Brook Concours din acest an a fost expusa o colectie alcatuita din 40 de motocilete cu
Dacia 1100: prima masină produsă de români, dar cu licența de la francezi
Totul a început in 1966, când autoritățile romane au hotărât sa producă prima masina românească, dar cu licența de la
Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea
Istoria automobilului: Ford Model A, mașina ce putea aduce compania americană la faliment
Săptămâna aceasta continuăm cu o nouă povestire din seria Istoria Automobilului, ediție în care vom analiza și afla mai multe
Ţiriac Collection aduce laolaltă automobile de colecţie şi bolizi; Iată cum a ajuns Ion Ţiriac de la pasiune la afacere
Cine nu a auzit de Ion Ţiriac? Originar din Braşov, acest jucător profesionist de tenis s-a făcut remarcat în anii
De ce ușile cu deschidere verticală sunt pe atăt de nefolositoare, dar totusi asa de cool
Până în 1954, nimeni nu credea că uşile ar putea fi unul dintre aspectele cele mai interesante ale unei maşini.




