Schmidt Revolution prepară un Audi RS6 cu motor twin-turbo V8 de 4 litri ce dezvoltă 695 CP
Printre cele mai sportive automobile de tip break existente pe piață la ora actuală, îl putem introduce pe un loc fruntaș și pe Audi RS6, vehicul ce în versiunea stock vine cu motor de 4 litri și 560 Cai Putere sub capotă. În ciuda performanței oferite, se pare că cei de la Schmidt Revolution au dorit ceva mai mult, și au preparat un RS6 special.
Versiunea customizată de această echipă sosește cu motor twin-turbo V8 de 4.0 litri, echipament ce dezvoltă 695 cai putere. Primim și un sistem de evacuare cu țevi realizate din oțel inoxidabil, dar și o pereche de jenți de 21-inch. Tot acest pachet de upgrade este oferit de Schmidt Revolution la un preț de 14.495 euro.
De asemenea, remarcăm din fotografiile de mai sus și un tratament special pentru exteriorul break-ului sportiv, o textură specială ce combină nuanțe de gri și negru în forme geometrice. Ținând cont de faptul că versiunea standard Audi RS6 Avant costă 118.000 euro, putem spune că investiția de 14.495 euro este un chilipir.
Imagini RS6 Schmidt Revolution Edition
Sursă imagini: Schmidt Revolution...
via: carbuzz.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Noi imagini cu Audi R8 5.2 FSI quattro
Vedeta incontestabila a showului auto de la Detroit a fost Audi R8 5.2 FSI quattro, care are toate sansele sa
Primele imagini cu noul Audi Q5 (2016) sunt aici; iată cum arată automobilul camuflat
La sfârșitul lunii iunie, germanii de la Audi dezvăluiau modelul A4, automobil de tip sedan ce va fi disponibil începând
Paris Motor Show 2008: Audi S4, editia 2009 gata de debut
Vechea generatie Audi S4 nu provoca senzatiile tari pe care le invoca un Ferrari California, cu un V8 de 4.2
Grupul Audi, BMW și Daimler anunță finalizarea achiziției Nokia Here Maps
La data de 3 august anul curent, aflam despre achiziția serviciului de navigare Here Maps, platformă ce a ajuns în mâinile grupului
Audi renunţă la vânzarea brandului moto Ducati
Audi a decis să renunţe la decizia de a vinde brandul de motociclete Ducati, în ciuda planurilor anunţate în acest
Audi R8: “masina pe care am construit-o cel mai lent”
Audi incearca sa mearga impotriva trendului care defineste secolul vitezei, punand accentul pe timpul indelungat pe care il presupune proiectarea