Audi anunță un sistem ce leagă mașinile de infrastructură; Cu ce ne ajută în momentul de față și cum va influența mașinile autonome
Sistemul cu numele “Traffic Light Information” reprezintă primul pas pentru implementarea funcţiei V2I ce va ajuta automobilele autonome să comunice cu semafoarele pentru a lua decizii ce vor ajuta la fluidizarea traficului şi la reducerea timpului petrecut la semafor. V2I vine de la “vehicle to infrastructure”, ceea ce înseamnă o comunicare inteligentă între maşinile dotate cu acest sistem şi infrastructură.
Ce știm și cum funcționează acest sistem?
Acest sistem este foarte important pentru producătorii de vehicule autonome deoarece va ajuta la obţinerea de informaţii legate de trafic şi la selectarea celor mai bune rute pentru a ajunge la destinaţie. În momentul de faţă, acest sistem poate afişa cât timp mai este până la schimbarea culorii semaforului. Prin urmare ştim dacă reuşim să ne încadrăm sau dacă prindem culoarea roşie, cât timp avem de aşteptat. Acest aspect îi avantajează în special pe cei cu maşini dotate cu tehnologia start/ stop.
Momentan, noua tehnologie va fi disponibilă pe modelele Audi ce se vor lansa la toamnă şi anul viitor, iar printre ele se numără şi Q7 şi A4.
Da, în momentul de faţă acest sistem nu este foarte folositor şi nu va disponibil în toate oraşele, dar până la urmă este o invenţie de viitor. Automobilele autonome se vor baza pe informaţii culese din jur pentru a face decizile, iar orice ajutor este bine venit. Legătura dintre vehicul şi infrastructură este menită să ajute la fluidizarea traficului şi la creşterea siguranţei rutiere şi este o tehnologie foarte folositoare, mai ales după lansarea la scară largă a maşinilor autonome.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Paris Motor Show 2008: Audi prezinta conceptul A4 TDI
“Parintele” lui Audi, Volkswagen produce deja unele dintre cele mai economicoase motoare diesel din lume, astfel ca Audi nu putea
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?
Paris Motor Show 2008: Audi A1 Sportback, continua mostenirea lui A2
Este greu sa te lupti cu MINI in segmentul premium compact, Cooper si “rudele” sale avand avantajul nostalgiei si al
Noi imagini cu Audi Q7 V12 TDI
Audi Q7 V12 TDI este gata de lansare, dar nu peste Ocean deocamdata, ci in Europa, unde ii va complexa
Producătorii germani de automobile înregistrează o scădere cu 26% a vânzărilor în ianuarie în ţara natală
La fel cum Samsung pierde teren în Coreea de Sud, ţara sa de baştină, se pare că şi producătorii germani
Audi R8 V10 Plus împarte același motor V10 de 602 CP cu Lamborghini Huracan; totuși, care este mai rapid?
Piața automobilelor super-sportive conține la ora actuală numeroase modele din portofoliul unor companii exclusiviste ca și Lamborghini, dar și versiuni