Volkswagen renunţă la motto-ul “Das Auto”, sacrificat pe altarul lui Dieselgate; Caută o nouă imagine pentru brand
Multă vreme Volkswagen a stat sub semnul lui “Das Auto”, motto care i-a însoţit în zeci poate chiar sute de spoturi. Ei bine, pe măsură ce VW se rebranduieşte, “Das Auto” va fi o victimă, sacrificată pe altarul lui Dieselgate.
Compania avea o abordare arogantă până acum, promovându-şi produsele ca automobile ideale, perfecte chiar, dar pe viitor se va merge pe modestie mai degrabă. Anul 2015 a fost infernal pentru compania germană, care a fost adânc marcată de scandalul emisiilor măsluite. Sloganul Das Auto debuta în 2007, sub tutela lui Martin Winterkorn, fostul şef Volkswagen, care şi-a dat demisia în urma scandalului.
Un purtător de cuvânt a declarat că “Das Auto” nu a murit încă, dar că în viitoarele campanii de advertising acest motto nu va mai apărea lângă logo-ul companiei. Nouă campanie de imagine a fost subiectul unei discuţii cu uşile închise, care a implicat nu mai puţin de 2000 de manageri VW. Aceasta masivă iniţiativa este o încercare a companiei de câştiga măcar o parte din vechea reputaţie înapoi.
Ea vine după ce vânzările din Marea Britanie şi SUA au scăzut drastic în ultimele luni. Grupul are în portofoliu produse foarte variate, de la bolizi Bugatti la motociclete Ducati şi camioane Scania. Modestia este cheia viitoarei abordări şi rebrandingului plănuit. Noul şef VW, Matthias Mueller se va ocupa cu proaspăta direcţie a companiei.
via Reuters
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen spune că nu a încălcat legea din Europa prin modificarea motoarelor Diesel
Marele scandal legat de emisiile de carbon ar putea fi unul dintre cele mai mari întâmplări nefericite ale companiei germane.
Un exemplar Volkswagen Karmann Ghia din 1967 este scos la licitație în California; prețul de pornire este de 100 dolari
În anul 1955 cei de la Volkswagen lansau pe piață poate una dintre cele mai arătoase automobile, model numit Karmann
Volkswagen își anunță noul obiectiv: un milion de automobile electrificate vândute pe an
Volkswagen Group, cel mai mare constructor de autovehicule din Europa, şi-a anunţat noul target: acela de a vinde un milion
Volkswagen Polo R WRC 2017 primeşte o schiţă-concept ce arată excelent: mai uşor, mai lat şi mai puternic
Companii ca Ford sau Volkswagen îşi lasă imaginaţia să zburde atunci când creează cele mai puternice automobile pentru rally-uri. De
Volkswagen pregătește lansarea unui concept electric în cadrul show-ului CES 2016; iată primul teaser
În mai puțin de o lună, vom asista indirect la show-ul CES 2016 din Las Vegas, un târg ce ne
Volkswagen se pregăteşte de 23.000 de restructurări în Germania; Va investi miliarde de euro în automobile electrice
Au trecut mai bine de un an şi 2 luni de la începutul scandalului Dieselgate şi Volkswagen încă îşi linge