Volkswagen renunţă la motto-ul “Das Auto”, sacrificat pe altarul lui Dieselgate; Caută o nouă imagine pentru brand
Multă vreme Volkswagen a stat sub semnul lui “Das Auto”, motto care i-a însoţit în zeci poate chiar sute de spoturi. Ei bine, pe măsură ce VW se rebranduieşte, “Das Auto” va fi o victimă, sacrificată pe altarul lui Dieselgate.
Compania avea o abordare arogantă până acum, promovându-şi produsele ca automobile ideale, perfecte chiar, dar pe viitor se va merge pe modestie mai degrabă. Anul 2015 a fost infernal pentru compania germană, care a fost adânc marcată de scandalul emisiilor măsluite. Sloganul Das Auto debuta în 2007, sub tutela lui Martin Winterkorn, fostul şef Volkswagen, care şi-a dat demisia în urma scandalului.
Un purtător de cuvânt a declarat că “Das Auto” nu a murit încă, dar că în viitoarele campanii de advertising acest motto nu va mai apărea lângă logo-ul companiei. Nouă campanie de imagine a fost subiectul unei discuţii cu uşile închise, care a implicat nu mai puţin de 2000 de manageri VW. Aceasta masivă iniţiativa este o încercare a companiei de câştiga măcar o parte din vechea reputaţie înapoi.
Ea vine după ce vânzările din Marea Britanie şi SUA au scăzut drastic în ultimele luni. Grupul are în portofoliu produse foarte variate, de la bolizi Bugatti la motociclete Ducati şi camioane Scania. Modestia este cheia viitoarei abordări şi rebrandingului plănuit. Noul şef VW, Matthias Mueller se va ocupa cu proaspăta direcţie a companiei.
via Reuters
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen încheie un parteneriat cu Vodafone pentru soluții de conectivitate
Prin intermediul unui comunicat de presă emis de către operatorul Vodafone România, aflăm astăzi despre parteneriatul încheiat între operator și
Volkswagen şi diesel sunt o combinaţie care a mai provocat probleme în trecut; Iată cazul Beetle Diesel
Volkswagen e pe buzele tuturor în aceste zile, având în vedere scandalul legat de emisii şi se pare că nu
Frankfurt Motor Show 2015: Volkswagen Golf GTI Clubsport prezentat oficial, un hatchback uşor şi rapid
Frankfurt Motor Show 2015 continuă şi nu putea lipsi de la un show german tocmai un model Volkswagen nou. E
Volkswagen e în continuare maşina preferată a românilor în 2016, când vine vorba de modele second hand
E de ajuns să arunci o privire pe DN1 şi vei afla care e maşina preferată non-Dacia a românilor şi
Cel mai căutat brand auto de către români pe Google este Volkswagen; aflăm și ce mașini preferă străinii
Google a devenit în ultimii ani o sursă foarte importantă de informare, utilizatorii folosind această unealtă inclusiv pentru aflarea de
Volkwagen hibrid, disponibil in viitorul apropiat
Brandul Volkswagen este perfect pentru asocierea cu numeroasele campanii de reducere a emisiilor de noxe, avand in vedere faptul ca