Presa germană a descoperit că se ştia despre problemele cu emisiile la Volkswagen încă din 2006
Valurile făcute de scandalul Dieselgate continuă şi în 2016, presa germană descoperind faptul că se ştia în cadrul Volkswagen de problemele cu emisiile crescute de noxe încă din anul 2006.
Conform publicaţiei Sueddeutsche Zeitung, discuţiile despre un sistem sau aparat care să înşele testele oficiale aveau loc chiar acum 10 ani. Subiectul era cunoscut la nivel administrativ şi de către mulţi membri din personal. Aceste detalii au fost aflate după o investigaţie internă realizată chiar de către compania germană.
Primele semne de probleme au apărut atunci când un oficial de mare anvergură a fost alertat de un “turnător” în 2011. Angajatul respectiv fusese implicat în manevrele ilegale făcute asupra modelelor TDI, pentru ca ele să treacă testele de emisii. Totuşi, managerul VW a ignorat informaţia şi nu a luat măsuri. Se pare că întregul procedeu a fost unul marcat de grabă şi disperare.
Practic o echipă de angajaţi a lucrat din greu pentru a găsi o soluţie şi ieftină şi rapidă de a păcăli testele. Investigaţia internă continuă şi VW va dezvălui rezultatele în aprilie, atunci când multe capete vor pica probabil.
via worldcarfans.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen Scirocco, vedeta la Bucharest City Challenge 2008
Publicul care a participat la Bucharest City Challenge 2008 a putut urmari atat cursele cu bolizi din cadrul competitiilor FIA
A venit nota de plată: scandalul emisiilor Volkswagen a costat 18.2 miliarde de dolari
2015 a fost un an infernal pentru Volkswagen, din cauza scandalului Dieselgate şi a pierderilor asociate. Dar cât a pierdut
Volkswagen T-Roc este un nou crossover compact destinat tinerilor; prețurile încep de la 20.600 euro
La 3 ani de la prezentarea conceptului T-Roc în două uși din 2014, iată că cei de la Volkswagen anunță
Iată cum înşela Volkswagen mecanismele de testare a emisiilor de noxe
Volkswagen şi Audi au ajuns la toate posturile de ştiri la finalul săptămânii trecute, atunci când a fost descoperit că
Volkswagen e în continuare maşina preferată a românilor în 2016, când vine vorba de modele second hand
E de ajuns să arunci o privire pe DN1 şi vei afla care e maşina preferată non-Dacia a românilor şi
VW scoate din gamă modelul Polo TDI BlueMotion, datorită vânzărilor slabe generate
În cazul în care ne dorim un automobil compact, numai bun pentru un începător, avem de cele mai multe ori