CEO-ul Volkswagen Group Martin Winterkorn îşi dă demisia, ca urmare a scandalului recent
După cum am aflat de la ştiri zilele trecute scandalul emisiilor de la Volkswagen pică cum nu se putea mai prost pentru CEO-ul Volkswagen Group, Martin Winterkorn. El are loc fix în perioada când compania evalua CEO-ul şi decidea dacă să îi prelungească contractul sau nu. Evident, trebuie să existe consecinţe pentru problemele VW, iar Martin Winterkorn s-a retras din poziţia de CEO.
Ce a lăsat în urmă? În intervalul unei săptămâni Volkwagen a început să piardă şi câte 20% din valoarea acţiunilor la bursa germană pe zi, e implicată în scandalul emisiilor, care afectează 11 milioane de automobile şi are şi probleme de imagine. Winterkorn neagă orice implicare personală în scandal, dar recunoaşte că firma pe care a condus-o în ultimii ani are nevoie de un nou început, făcut posibil prin demisia sa.
Presa îl dă ca succesor pe Matthias Miller de la Porsche, sau pe Herbert Diess, care s-a alăturat grupului după ce părăsit BMW recent. Winterkorn a avut un efect benefic la cârma companiei, extinzând numărul de locaţii de producţie la peste 100 la nivel global şi crescând forţa de muncă Volkswagen la peste 500.000 de angajaţi. El prelua şefia VW în 2007 şi până la scandalul recent avusese o perioadă prolifică.
E interesant că în ciuda scandalurilor din ultimii ani şi a retragerilor de la Toyota sau General Motors, şefii acelor companii nu şi-au dat demisia.
via topspeed
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen dezvăluie un concept sportiv Golf ce vine cu 330 cai putere sub capotă
Dacă și voi vă numărați printre fanii brandului Volkswagen, și mai precis a modelelor Golf, atunci acest articol este unul
Faceți cunoștință cu Zotye X7, o copie perfectă a Volkswagen Tiguan
Zotye este o companie chinezească ce se ocupă cu “fabricarea” de automobile, dar fiind vorba de o companie chineză, cei
Maşina poporului disponibilă sub formă de creaţie Lego
Volkswagen Beetle este posibil, cea mai cunoscută maşină a fabricantului german de autoturisme şi a fost denumită de mulţi drept
Volkswagen e în continuare maşina preferată a românilor în 2016, când vine vorba de modele second hand
E de ajuns să arunci o privire pe DN1 şi vei afla care e maşina preferată non-Dacia a românilor şi
Volkswagen spune că nu a încălcat legea din Europa prin modificarea motoarelor Diesel
Marele scandal legat de emisiile de carbon ar putea fi unul dintre cele mai mari întâmplări nefericite ale companiei germane.
Volkswagen vrea sa intre in circuitul WRC
Inca din 2006, cand Peugeot, Skoda si Mitsubishi si-au retras echipele din circuitul World Rally Championshiop, oficialii WRC au incercat