Reclama pentru Land Rover exploateaza dezastrele
Noua campanie de marketing pentru Land Rover a fost creata de agentia Young & Rubicam, dar se pare ca abordarea folosita nu este atat de placuta pentru public pe cat se astepta compania. Un Land Rover LR3 este folosit in zone unde au avut loc dezastre, fiind filmat intre daramaturi si ruine si prezentat drept “masina erou”.
Motto-ul campaniei este “Created for the one”, iar mesajul transmis ne prezinta SUV-ul drept masina ideala de condus in cazul unei furtuni, inundatii sau uragan. Pentru a filma spoturile publicitare, echipa de productie a monitorizat locurile unde se anuntau dezastre naturale, in special pe cele din SUA. Astfel, se puteau filma clipurile pentru reclama lui LR3 imediat dupa dezastru, printre daramaturi. Cu o luna in urma echipa a ajuns in Levasy, Missouri, zona lovita de inundatii.
Agentia de publicitate este constienta de faptul ca poate fi judecata de public pentru campania sa si va oferi vehiculele sale pentru fortele de ordine prezente in zonele calamitate, sau va face donatii ca in cazul inundatiilor din Missouri. Totusi, realitatea ramane ca Land Rover foloseste suferintele unor oameni afectati de dezastre naturale pentru a-si face reclama. Ne intrebam totusi, daca celebra companie ar mai face donatii organizatiilor si celor neajutorati daca nu ar avea nevoie de bunavointa publicului pentru a filma in zone calamitate.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Prezente sexy intr-un Bentley Continental GTC care iese de pe sosea
Bentley Continental GTC este o masina rara, un model de stil si gratie, dar este si puternica, avand 552 de
Un senator PSD vrea creşterea vitezelor în oraşe, sate sau comune; Poliţiştii de la Rutieră văd în asta un pericol
În vreme ce legea fumatului e pe cale să fie stricată, siguranţa pietonilor ar putea fi pusă în pericol în
Iată care au fost cele mai vândute 20 automobile în România la început de 2017!
Prin intermediul celor de la Profit.ro aflăm astăzi care au fost cele mai vândute 20 automobile pe piața din România
Rolls-Royce lanseaza editia aniversara Phantom Silver
Rolls-Royce a produs o editie limitata, numita Phantom Silver, pentru a marca implinirea a 100 de ani de la lansarea
Bebeluse pe motociclete in cadrul SMAEB la Romexpo
Expozitia are loc intre 28 aprilie si 1 mai si putinii bucuresteni care au ramas in oras in perioada mini-vacantei
Până în 2040, Franța plănuiește banarea completă a vânzărilor de automobile ce folosesc benzina și motorina pe post de combustibil!
În viitor mașinile cu alimentare pe benzină sau motorină vor dispărea complet, asta în primul rând datorită planurilor de a