Reclama pentru Land Rover exploateaza dezastrele
Noua campanie de marketing pentru Land Rover a fost creata de agentia Young & Rubicam, dar se pare ca abordarea folosita nu este atat de placuta pentru public pe cat se astepta compania. Un Land Rover LR3 este folosit in zone unde au avut loc dezastre, fiind filmat intre daramaturi si ruine si prezentat drept “masina erou”.

Motto-ul campaniei este “Created for the one”, iar mesajul transmis ne prezinta SUV-ul drept masina ideala de condus in cazul unei furtuni, inundatii sau uragan. Pentru a filma spoturile publicitare, echipa de productie a monitorizat locurile unde se anuntau dezastre naturale, in special pe cele din SUA. Astfel, se puteau filma clipurile pentru reclama lui LR3 imediat dupa dezastru, printre daramaturi. Cu o luna in urma echipa a ajuns in Levasy, Missouri, zona lovita de inundatii.
Agentia de publicitate este constienta de faptul ca poate fi judecata de public pentru campania sa si va oferi vehiculele sale pentru fortele de ordine prezente in zonele calamitate, sau va face donatii ca in cazul inundatiilor din Missouri. Totusi, realitatea ramane ca Land Rover foloseste suferintele unor oameni afectati de dezastre naturale pentru a-si face reclama. Ne intrebam totusi, daca celebra companie ar mai face donatii organizatiilor si celor neajutorati daca nu ar avea nevoie de bunavointa publicului pentru a filma in zone calamitate.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Cel mai căutat brand auto de către români pe Google este Volkswagen; aflăm și ce mașini preferă străinii
Google a devenit în ultimii ani o sursă foarte importantă de informare, utilizatorii folosind această unealtă inclusiv pentru aflarea de
Hudway Glass este un sistem de tip HUD ce afișează informații de navigare cu ajutorul unui smartphone
Vedeam în urmă cu ceva timp faptul că bavarezii de la BMW au adus și sistemul HUD pe noul model
Masina lui Harry Potter
Actorul britanic care il interpreteaza pe celebrul Harry Potter, Daniel Radcliffe are o pasiune pentru masinile italiene, dar nu pentru
Bebeluse pe motociclete in cadrul SMAEB la Romexpo
Expozitia are loc intre 28 aprilie si 1 mai si putinii bucuresteni care au ramas in oras in perioada mini-vacantei
Automobilele înmatriculate în Bulgaria ar putea circula maxim 3 luni în România
Pe străzi ne întâlnim mai mereu cu automobile înmatriculate în Bulgaria, o metodă pe care publicul român pare a o
Iată o galerie de imagini direct de la Concursul de Eleganță Retro Sinaia 2015
Sămbătă pe data de 27 iunie, în Sinaia a avut loc ediția cu numărul 5 a Concursului de Eleganță pentru automobilele