Reclama pentru Land Rover exploateaza dezastrele
Noua campanie de marketing pentru Land Rover a fost creata de agentia Young & Rubicam, dar se pare ca abordarea folosita nu este atat de placuta pentru public pe cat se astepta compania. Un Land Rover LR3 este folosit in zone unde au avut loc dezastre, fiind filmat intre daramaturi si ruine si prezentat drept “masina erou”.

Motto-ul campaniei este “Created for the one”, iar mesajul transmis ne prezinta SUV-ul drept masina ideala de condus in cazul unei furtuni, inundatii sau uragan. Pentru a filma spoturile publicitare, echipa de productie a monitorizat locurile unde se anuntau dezastre naturale, in special pe cele din SUA. Astfel, se puteau filma clipurile pentru reclama lui LR3 imediat dupa dezastru, printre daramaturi. Cu o luna in urma echipa a ajuns in Levasy, Missouri, zona lovita de inundatii.
Agentia de publicitate este constienta de faptul ca poate fi judecata de public pentru campania sa si va oferi vehiculele sale pentru fortele de ordine prezente in zonele calamitate, sau va face donatii ca in cazul inundatiilor din Missouri. Totusi, realitatea ramane ca Land Rover foloseste suferintele unor oameni afectati de dezastre naturale pentru a-si face reclama. Ne intrebam totusi, daca celebra companie ar mai face donatii organizatiilor si celor neajutorati daca nu ar avea nevoie de bunavointa publicului pentru a filma in zone calamitate.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Aplicația Taxify care a făcut senzație în Europa de Est plănuiește să concureze cu Uber și în București
Taxify este o aplicaţie disponibilă atât pe iOS cât şi pe Android şi se vrea o versiune mai corectă şi
Parcul auto naţional a crescut cu 5.27% anul trecut, ajungând la 6.6 milioane de unităţi
Statisticile oficiale ale autorităţilor arată că parcul auto naţional din România ajungea la 6.6 milioane de unităţi anul trecut. Acest
Autovit.ro primește un nou design și o funcție de mesagerie pentru comunicarea între utilizatori
După cum descoperim printr-un comunicat de presă primit în inbox-ul nostru, începând de astăzi 29 iunie, Autovit.ro primește un nou
Veşti bune pentru cei care dau examenul auto: sala e valabilă un an!
Avem veşti bune pentru cei care dau examenul auto şi au tendinţa de a trece cu bine proba teoretică, dar
Compania SpaceX a lui Elon Musk a câştigat un contract cu US Air Force; Va trimite un satelit GPS în orbită
Elon Musk nu are doar Tesla în portofoliu, ci şi compania SpaceX, unul dintre puţinii producători independenţi de rachete şi
Segmentul auto a contribuit cu 12.6 miliarde de euro la cifra de afaceri a României pe anul trecut
Segmentul auto îşi păstrează importanţa în ţara noastră, industria auto contribuind cu 12.6 miliarde de euro la cifra de afaceri
