Diferențele dintre regulile de siguranță rutiere dintre diferite regiuni provoacă pierderi de miliarde de dolari pentru producători
Statele Unite şi Uniunea Europeană au diferite reguli legate de circulaţia rutieră şi prin urmare, producătorii de automobile trebuie să modifice diferite aspecte ale unei maşini pentru a o putea vinde în ambele regiuni, iar acest lucru implică mai multă cercetare, uneori mai mult material şi în unele cazuri înlocuirea unor piese şi asta doar pentru a putea vinde pe ambele pieţe. Desigur, acest lucru implică mai mulţi bani investiţi în cercetare şi piese, iar din cauza asta nimeni nu are de câştigat.
Centrul de cercetare în domeniul auto sau CAR a pornit un studiu prin care a încercat să afle ce fel de economii s-ar putea face dacă cele două regiuni ar ajunge la un comun acord în privinţa legilor rutiere. Datele finale ale studiului vin în urma discuțiilor cu mai mulţi oameni şi companii din domeniu şi sunt foarte surprinzătoare.
Conform celor de la CAR, în anul 2014 au fost vândute 16,6 milioane de maşini pe cele două continente, iar pentru a omologa aceste maşini pentru ambele pieţe au fost cheltuiţi în jur de 1.6 şi 2.2 miliarde de dolari. Pentru producători aceste sume sunt foarte mari, dar în acelaşi timp afectează şi costul unei singure maşini, iar acest lucru afectează în mod direct cumpărătorul. Studiul realizat de către CAR arată sume de până la 1100 de dolari pentru a putea cumpăra aceasi maşină în fiecare regiune.
Totodată studiul prezintă şi două metode simple de rezolvare a problemei şi propune fie un comun acord între cele două regiuni deci crearea unei legislaţii rutiere universale, iar cealaltă este ceva mai simplă şi propune ca fiecare regiune să accepte legislaţia ceilelalte şi prin urmare niciuna nu va trebui să schimbe vreo regulă.
Via autoblog.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Departamentul de Transporturi din UK anunță legi speciale pentru vehiculele autonome
Cu toate că mașinile autonome se află în număr destul de mic pe autostrăzi, acestea fiind doar unități de teste,
Autoritățile germane doresc ca până în 2030 toate mașinile vândute să fie modele electrice
Germanii au planuri mari în ceea ce privește lupta contra emisiilor de carbon, planuri ce prevăd lansarea unor numeroase vehicule
Cocoțatul pe Merțan este noua modă din Mamaia; iată un brăilean pentru care ‘atenția’ este prioritară
Desprinsă parcă din seria de postări amuzante – După 3 luni în Vaslui -, vine astăzi o întâmplare de pe
Misteriosul “The Stig” de la Top Gear vorbeste!
The Stig sau Pilotul Misterios este un pilot de teste in binecunoscuta emisiune despre masini, Top Gear. Identitatea sa nu
Norvegienii lucrează la un tunel subacvatic pentru a face mai accesibil terenul dificil al țării
Fără niciun dubiu, Norvegia este o ţară frumoasă cu peisaje sublime. Ţara nordică este cunoscută şi pentru fiordurile care împânzesc
Un nou material ar putea reduce costurile de fabricare ale mașinilor pe hidrogen
Acum câteva zile vă informam despre faptul că Toyota Mirai, va fi disponibilă la comandă începând cu data de 20
-
Innoxius