Diferențele dintre regulile de siguranță rutiere dintre diferite regiuni provoacă pierderi de miliarde de dolari pentru producători
Statele Unite şi Uniunea Europeană au diferite reguli legate de circulaţia rutieră şi prin urmare, producătorii de automobile trebuie să modifice diferite aspecte ale unei maşini pentru a o putea vinde în ambele regiuni, iar acest lucru implică mai multă cercetare, uneori mai mult material şi în unele cazuri înlocuirea unor piese şi asta doar pentru a putea vinde pe ambele pieţe. Desigur, acest lucru implică mai mulţi bani investiţi în cercetare şi piese, iar din cauza asta nimeni nu are de câştigat.

Centrul de cercetare în domeniul auto sau CAR a pornit un studiu prin care a încercat să afle ce fel de economii s-ar putea face dacă cele două regiuni ar ajunge la un comun acord în privinţa legilor rutiere. Datele finale ale studiului vin în urma discuțiilor cu mai mulţi oameni şi companii din domeniu şi sunt foarte surprinzătoare.
Conform celor de la CAR, în anul 2014 au fost vândute 16,6 milioane de maşini pe cele două continente, iar pentru a omologa aceste maşini pentru ambele pieţe au fost cheltuiţi în jur de 1.6 şi 2.2 miliarde de dolari. Pentru producători aceste sume sunt foarte mari, dar în acelaşi timp afectează şi costul unei singure maşini, iar acest lucru afectează în mod direct cumpărătorul. Studiul realizat de către CAR arată sume de până la 1100 de dolari pentru a putea cumpăra aceasi maşină în fiecare regiune.

Totodată studiul prezintă şi două metode simple de rezolvare a problemei şi propune fie un comun acord între cele două regiuni deci crearea unei legislaţii rutiere universale, iar cealaltă este ceva mai simplă şi propune ca fiecare regiune să accepte legislaţia ceilelalte şi prin urmare niciuna nu va trebui să schimbe vreo regulă.
Via autoblog.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
SSC Ultimate Aero TT este aproape de record cu 387.85 km/h
In luna martie a acestui an SSC a incercat sa obtina titlul de “cea mai rapida masina de productie” cu
Supercamionul lui Ceauşescu DAC din anii 80 aminteşte de uriaşii Caterpillar şi folosea tehnologie la modă acum
Dacă v-aş spune că un vehicul industrial de pe vremea lui Ceauşescu avea tehnologie folosită acum pe maşinile hibrid Toyota,
Primul bolid din Abu Dhabi se dezvăluie sub forma unui concept; Elibriea ar putea fi noul bat-mobile
Abu Dhabi este probabil unul dintre cele mai interesante orașe din Emiratele Arabe Unite, oraș ce la ora actuală este
FenSens este o plăcuță de înmatriculare wireless ce vine cu senzori de parcare
În cazul în care nu sunteți un șofer atât de experimentat, atunci parcarea laterală vă poate da adevărate bătăi de
Jeepurile vor fi in curand construite in India
Probabil ca nu exista brand mai patriotic decat Jeep, avand in vedere ca acest vehicul a fost folosit intensiv in
ZTE Nubia oferă un teaser cu privire la un posibil automobil
Chinezii de la ZTE au fost cunoscuţi o bună perioadă de timp pentru echipamentele de telecomunicaţii pe care le produc,
-
Innoxius
