Cel mai căutat brand auto de către români pe Google este Volkswagen; aflăm și ce mașini preferă străinii
Google a devenit în ultimii ani o sursă foarte importantă de informare, utilizatorii folosind această unealtă inclusiv pentru aflarea de lucruri utile despre automobilul din dotare, sau despre cel pe care au în plan să îl achiziționeze. Pe baza unui raport al celor de la Quicko aflăm astăzi care sunt cele mai căutate branduri auto pe Google în funcție de țară.
Harta de mai sus ne dezvăluie că cel mai căutat brand auto pe Google de către români este chiar Volkswagen, firmă ce este apreciată la fel de mult și în Spania, Belarus, Estonia, Uruguay și Andorra. La nivel global însă, Toyota este brandul ce a înregistrat cele mai multe căutări pe Google anul trecut, fiind favorit în peste 74 de țări printre care SUA, Australia și China.
Pe locul cu numărul 2 se află BMW – acesta fiind cel mai căutat brand auto din țări precum Germania, Belgia, Austria, Croația, Ucraina și Norvegia. Mai apoi avem listată și compania Hyundai ale cărui automobile sunt foarte populare în Rusia și India.
via: carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
HTC dezvăluie un sistem de măsurare a performanței automobilelor în parteneriat cu Volkswagen
HTC este un nume pe care de cele mai multe ori îl asociem produselor de tip smartphone. Totuși, producătorul taiwanez
Noi variante mai sprintene Volkswagen Passat ar putea fi lansate de către germani
Volkswagen Passat este cel mai popular model al companiei şi pentru a profita la maxim de succesul seriei, cei de
Programul Prima Maşină primeşte noi condiţii de finanţare în 2016 şi un plafon de 100 de milioane de lei
Nu doar programul Prima Casă are termenii în continuă schimbare, ci şi Prima Maşină. Astfel, Ministerul Finanţelor Publice a propus
Faceți cunoștință cu Zotye X7, o copie perfectă a Volkswagen Tiguan
Zotye este o companie chinezească ce se ocupă cu “fabricarea” de automobile, dar fiind vorba de o companie chineză, cei
LG şi Volkswagen anunţă colaborarea la o platformă de tip connected car
LG are o filială proeminentă în zona auto, prin dezvoltarea de baterii destinate maşinilor electrice, dar se ocupă şi cu
Automobilele de lux se orientează către publicul mai tânăr, “generaţia” Instagram de pseudo-vedete
În ziua de azi meseria de paparazzi e pe moarte, pentru simplul fapt că mai nou celebrităţile aleg să împartă
-
Robert Tufan