Desi nimeni nu prea da atentie acestui brand, Skoda va incerca sa impresioneze publicul de la Salonul Auto de la Geneva, prezentand, pe langa modelele Yeti si Octavia Greenline si versiunea finala a lui Fabia Scout.
Bazat pe Fabia Combi, automobilul a suferit schimbari minore de design, care vor afecta forma masinii si finisajele sale. In plus, suspensiile vor fi putin mai inalte, iar acoperisul va fi dotat cu bare. In ciuda numelui Scout, nu veti beneficia de tractiune integrala, iar motorizarea va fi preluata de la actualele modele Fabia.
Automobilul Scout a putut deja fi admirat cu cateva luni in urma, sub forma de prototip la Frankfurt, dar acum vom face cunostiinta cu versiunea sa finala, la Geneva.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Noua Skoda Karoq porneşte la drum, într-o călătorie de 1500 km, înainte de marea lansare (Video)
Cea mai avansată Skoda de până acum, Karoq e gata de un drum legendar, de 1500 km. Automobilul porneşte din
Accident filmat cu un GO PRO: o maşină Skoda s-a răsturnat într-o cursă de raliu
Probabil cu toții cunoasteti camerele GO PRO, acele aparate „Robocap” care le puteti arunca si din avion că nu vor păți
Noul model Skoda Yeti primeşte o randare, ar urma să debuteze la anul
Un nou Skoda Yeti e aproape un vis la ora actuală, deoarece ultimul model de acest tip a sosit la
Skoda Favorit, una dintre mașinile desenate de către Bertone; compania din spatele lui Lamborghini Miura
În anul 1987, pe piața de automobile își făcea apariția și Skoda Favorit, un model relativ banal la prima vedere,
Skoda Vision E Concept va debuta la Salonul Auto de la Shanghai luna viitoare, într-o versiune autonomă
Cei de la Skoda nu se ţin departe de trendurile moderne în zona auto, astfel că pregătesc un automobil autonom
Iată evoluția logo-ului folosit de către Skoda din 1895 și până în prezent
Dacă vă numărați printre cei care au citit articolele nostre din seria Istoria Automobilului, atunci ați dat și peste postarea