In 2009 se implinesc 70 de ani de la victoria celor de la Maserati in cursa Indianapolis 500, iar masina castigatoare a fost expusa la Salonul Auto de la Detroit in aceasta saptamana. Automobilul de curse Maserati 8CTF a repetat performanta in 1940, iar el a fost “imprumutat” de la Muzeul Indianapolis Motor Speedway Hall of Fame.
Numit “Boyle Special”, dupa numele primului proprietar al masinii, Mike Boyle, un lider sindical, masina de epoca este parca din alta lume, daca o comparam cu actualele sedanuri de lux branduite Maserati. Cand priviti batranul 8CTF nu va trebui sa cautati schimbatoare de viteza cu design elegant sau racitoare pentru suportul de pahar… In 1939, tot ce ii trebuia automobilului era un volan si pedale.
Oare criza economica ne va ajuta sa ne intoarcem in timp, la o astfel de simplitate?
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Paris Motor Show 2008: Ford prezinta 3 noi versiuni customizate ale lui Ka
Ford Ka a avut intotdeauna un design expresiv, iar cea de-a doua generatie de astfel de masini urbane va continua
Paris Motor Show 2008: MINI Crossover, incredibil?
In vreme ce unele concepte sunt doar exercitii de imaginatie ale designerilor, altele sunt anticipari ale viitoarelor modele ce urmeaza
Paris Motor Show 2008: Audi prezinta conceptul A4 TDI
“Parintele” lui Audi, Volkswagen produce deja unele dintre cele mai economicoase motoare diesel din lume, astfel ca Audi nu putea
Mazdaspeed3 2010 soseste cu noi detalii la Geneva Motor Show 2009
Mazdaspeed3 este un automobil foarte promitator, care combina un motor turbo de 2.3 litri si 4 cilindri, cu o cutie
Chevrolet Camaro 1970 primeşte un motor de 650 de cai putere cu ocazia SEMA 2015
Brandurile americane sunt la mare căutare în cadrul showului SEMA 2015, iar Chevrolet nu putea lipsi. Cea mai nouă ediţie
Lotus creste performanta si eficienta modelului Exige S 2010
Lotus a prezentat la Geneva o varianta revizuita a lui Exige S, editia 2010, fara a aduce modificari care sa