Iată cum arăta primul bolid construit de Koenigsegg în anul 1996
Ca și noi, probabil vă întrebați de unde au pornit unele companii atât de cunoscute astăzi în lumea vehiculelor sportive. Koenigsegg este unul dintre acești producători a cărui istorie a început relativ târziu, mai precis în anul 1996, moment în care era prezentat modelul Prototype One, vehicul ce aducea sub capotă un motor V8 Audi de 4.2 litri.
Acesta sosea la pachet cu o transmisie manuală în 6 trepte. Din câte ni se dezvăluie, fondatorul companiei, Christian von Koenigsegg, dorea ca toate automobilele ce aveau să ajungă pe piață, să adopte motoare Audi, dar o înțelegere în acest sens nu a fost făcută niciodată.
Revenind la conceptul de mai sus, nu putem să nu remarcăm faptul că liniile sale de design sunt foarte similare cu cele întâlnite pe mașinile ce circulă și la ora actuală pe stradă. Din câte se pare, intițial, portierele acestui automobil erau unele clasice, până când Christian a decis să abordeze altfel lucrurile, rezultatul fiind cel prezentat mai sus.
Koenigsegg Prototype One avea să fie câțiva ani mai târziu, modelul ce a stat la baza lui CC8S, vehicul produs între 2002-2004 în doar 6 exemplare.
via: carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Koenigsegg CCX versus Ferrari 430 Scuderia (Video)
Daca Top Gear si testele sale nu va sunt de ajuns, va invitam sa urmariti un duel intre un Koenigsegg
Bestia neagră Koenigsegg Agera X îşi turează motorul la maxim pe circuitul Spa de Formula 1(Video)
Koenigsegg Agera X este probabil una dintre cele mai rare supermaşini din lume, iar producătorul său se numără printre puţinele
Fondatorul Koenigsegg conduce un automobil Tesla Model S şi are numai cuvinte de laudă despre el (Video)
Koenigsegg este unul dintre cei mai respectaţi producători de supermaşini, fondat de către Christian von Koenigsegg în 1994. Ei bine
Geneva Motor Show 2016: Koenigsegg Regera este prezentat în versiunea finală ce va fi produsă în doar 80 exemplare
O altă vedetă a târgului auto din Geneva a fost și Koenigsegg Regera, un supercar exclusivist ce impresionează atât prin
Un Koenigsegg One:1 este făcut praf în urma unui accident la Nurburgring în timp ce se pregătea de doborârea recordului
Koenigsegg One:1 este o maşină extrem de scumpă şi de rară, având un preţ de 3.1 milioane de dolari, iar
Koenigsegg One:1 doboară recordul de urcare de la 0 la 300 Km/h; Atinge viteza în doar 11.92 secunde în faţa camerei (Video)
Ce e vara fără miros de cauciuc încins şi asfalt încins? Cam asta şi-au zis şi cei de la Koenigsegg,