Doar pentru ca iti petreci zilele la Maranello contribuind la fabricarea unor minunate modele F430, 599 sau 612 si vazandu-le “la lucru” nu inseamna ca viata ta e perfecta. Chiar daca Ferrari a fost votata drept compania ideala pentru un angajat in Europa, muncitorii companiei italiene sunt in greva din martie.

Motivul principal al acestui protest este faptul ca muncitorii doresc bonusuri mai mari, printre alte beneficii. De asemenea ei sunt nemultumiti de calitatea celor mai noi modele Ferrari, considerand ca brandul este in declin. Grupul Fiat incearca din rasputeri sa ii faca sa mentina standardele de calitate specifice pentru Ferrrari, dar se pare ca si acest lucru ii nemultumeste pe muncitori.
Aceasta greva are un aspect unic: muncitorii protesteaza doar sambata si nu toti simultan. Productia a fost incetinita, dar nu oprita, in aceste conditii. Evident nici unul dintre membrii echipei de Formula 1 nu se afla in greva…deoarece acest lucru ar fi de neconceput pentru scuderia italiana.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Ferrari California este o masina pentru domisoare (video)
A venit momentul ca starletele din Romania sa isi lase deoparte Cayenne-ul si sa arunce o privire asupra clipului de
Moller dezvolta un Ferrari 599 care zboara
Masina zburatoare reprezinta o inventie deloc SF in ziua de azi, mai ales in conditiile in care compania Moller International
Tunerul german Prior Design prezintă Ferrari 458 modificat în versiunea Widebody Kit
Prior Design este un tuner german respectat, care tocmai a dat publicităţii o serie de fotografii cu un proiect ambiţios
Un prototip modificat al lui Ferrari F450, surprins in noi imagini
Dupa ce aparusera pe web primele imagini spion cu succesorul lui Ferrari F430, pe numele sau de cod F142, iata
Ferrari 599 ajunge la 808 cai putere cu ajutorul tunerilor Novitec
In vreme ce tunerii americani isi etaleaza priceperea in cadrul showului SEMA din Las Vegas, companiile europene care se ocupa
Ferrari plănuiește creșterea producției de automobile cu 30% până în 2019
Cu toate că suma necesară pentru achiziția unui model exclusivist ca și Ferrari sau Porsche nu reprezintă o piedică pentru