Ferrari plănuiește creșterea producției de automobile cu 30% până în 2019
Cu toate că suma necesară pentru achiziția unui model exclusivist ca și Ferrari sau Porsche nu reprezintă o piedică pentru unii dintre noi, există factori ce fac din procesul de cumpărare a unui astfel de automobil, unul foarte dificil și anevoios.
Acest factor despre care vorbim, este desigur disponibilitatea sa pe piață. Pentru a achiziționa un Ferrari spre exemplu, avem nevoie pe lângă bani, și de multă răbdare. Totuși, pe viitor Ferrari ar putea schimba puțin lucrurile în această privință.
Ni se dezvăluie că până în 2019, constructorul italian plănuiește să crească producția de automobile cu până la 30%, ajungându-se astfel la cifra de 9000 automobile dezvoltate anul. În acest moment, Ferrari construiește anual un număr de 7000 de vehicule, cifră ce nu este suficientă pentru cererea uriașă existentă pe piață.
via: slashgear.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Ferrari testeaza tehnologii F1 pe prototipul 599
Unul dintre motivele pentru care producatorii de automobile testeaza prototipuri pe piste la viteze ametitoare este dezvoltarea de noi tehnologii,
Ferrari 599XX arata incredibil, prezentat la Geneva Motor Show 2009
V-am mai vorbit despre Ferrari 599XX in ultimele zile, pe masura ce tot mai multe imagini cu noul automobil scapau
Moller dezvolta un Ferrari 599 care zboara
Masina zburatoare reprezinta o inventie deloc SF in ziua de azi, mai ales in conditiile in care compania Moller International
Paris Motor Show 2008: Pininfarina trece de la Ferrari la o masina electrica
Pininfarina este studioul italian de design cunoscut pentru curbele sexy ale masinilor Ferrari din ultima jumatate de secol. Compania realizeaza
Un film biografic despre viața lui Enzo Ferrari ar putea intra în faza de producție
Dacă pentru lumea tehnologiei, Steve Jobs este idolul fanilor din lumea întreagă, atunci când vine vorba de automobile nu putem
Ferrari paraseste Formula 1? Se orienteaza spre Le Mans?
Participarea celor de la Ferrari in Formula 1 este deja un trademark, astfel ca abandonarea competitiei pare de neconceput din