Producătorul de camioane electrice Nikola ajunge la vânzări de 2.3 miliarde de dolari după prima lună de precomenzi
Nikola Motor Company a apărut de nicăieri cu aproximativ o lună în urmă, drept un producător de camioane electrice pe care mulţi îl asociau cu Tesla. La urma urmei, cele două firme împart două jumătăţi din numele inventatorului Nikola Tesla. Azi aflăm că Nikola are vânzări bune deja.
Compania americană a obţinut 2.3 miliarde de dolari din precomenzi în prima sa lună de activitate. Primul său prototip va fi prezentat pe 2 decembrie 2016 şi nu ne-am mira deloc ca în spatele acestei firme să fie tot Elon Musk. 7000 de rezervări au fost deja făcute pentru modelul destinat producţiei. E vorba despre un camion semi clasa 8, numit Nikola One.
În loc să folosească un motor pe benzină sau diesel, aceste vehicul foloseşte CNG (gaz natural comprimat), dar nu avem de-a face cu un hibrid, pentru că acest gaz nu ajunge la un motor conectat la roţi. Mecanismul include 6 motoare electrice, susţinute de o baterie de 320 kWh. Există şi un program de închiriere pentru acest camion, contra sumei de 4000 până la 5000 de dolari pe lună.
Un avantaj major e că Nikola oferă clienţilor combustibil echivalent pentru primii 1.6 milioane de kilometri. Un camion normal ar folosi echivalentul a 400.000 de dolari în benzină pe aceeaşi distanţă.
via autoevolution
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Compania chineză Qiantu pregătește lansarea unui roadster electric cu preț de 144.000$
Și publicul chinez a prins gustul vehiculelor electrice, în special a vehiculelor Tesla atât de râvnite la nivel global de
Nissan oferă acum încărcare gratuită pentru automobilele sale electrice Leaf în multiple oraşe din SUA
Piaţa vehiculelor electrice e în plină explozie şi pentru a încuraja creşterea segmentului, producătorii auto implementează programe bonus pentru posesorii
Frankfurt Motor Show 2015: Thunder Power 2017 este un sedan electric care vrea să concureze cu modelele Tesla
Toată lumea vrea să provoace Tesla la duel, iar această afirmaţie e valabilă şi în cazul firmelor prezente la Frankfurt
Japonezii de la Mitsubishi plănuiesc un SUV electric cu autonomie de 400km până în anul 2020
Aceste ştiri vin după o vizită a preşedintelui companiei în Australia, unde a confirmat că firma lucrează la un SUV
Numărul staţiilor de încărcare pentru automobile electrice e în creştere, iar cel al benzinăriilor în scădere
În vreme ce tot mai multe ţări, în special cele nordice îşi propun ca în următorul deceniu să aibă oraşe
Automobilele Tesla nu se vând atât de bine în Europa, în ciuda popularităţii din SUA
Tesla este un brand respectat în SUA, dar se pare că popularitatea sa din ţara de baştină nu e replicata