Noul Audi R8 în varianta cu motor V10 de 610 cai putere ni se dezvăluie în fotografii
Dacă cei 540 cai putere disponibil pe modelul R8 V10 nu vă sunt de ajuns, atunci merită să așteptați pentru versiunea R8 V10 Plus, automobil pe care cei de la Audi ni-l dezvăluie astăzi într-o galerie completă de peste 100 imagini ce poate fi admirată mai jos.

Acest vehicul sosește cu un motor FSI V10 de 5.2 litri, unitate ce dezvoltă 610 cai putere și care promite o viteză maximă de 330 km/h, respectiv o accelerare de la 0 la 100 km/h în doar 3.2 secunde. Spre deosebire de predecesorul său, noul R8 V10 Plus cântărește cu 50 kg mai puțin, cifră care totuși face diferența.

Aflați că prețurile pentru versiunea de top V10 Plus, vor începe de la 187.400 euro în Germania, sa 134.500 lire în Marea Britanie. În acest segment de pe piață, Audi R8 V10 Plus va concura cu modele ca și Mercedes AMG GT S, Porsche 911 Turbo, dar și cu McLaren 540C și 570S.
Imagini oficiale Audi R8 V10 Plus
Sursă imagini: Audi...
via: carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi Q5 2016 apare în noi fotografii spion, cu o grilă frontală proaspătă
Audi pregăteşte de ceva vreme un rival pentru BMW X3, Volvo XC 60 şi Mercedes-Benz GLC, sub forma unui nou
Audi A1, varianta cu 4 usi soseste la Paris
Ne apropiem cu pasi repezi de Paris Motor Show 2008 si constatam acum, in avampremiera sa ca piata masinilor mici
Audi A5 Coupe Ediţia 2017 îşi face apariţia într-o nouă imagine
Audi nu e gata să se rupă de normele sale obişnuite de design, după cum o arată şi noul model
Imagini spion: Audi TT-RS si RS5 in teste
O pereche de automobile Audi RS au fost fotografiate in vreme ce se aflau in teste, astfel ca aflam care
Audi RS Q5 va fi prezentat oficial la târgul auto din Geneva; SUV compact ce va aduce peste 450 cai putere sub capotă
Din câte aflăm astăzi, se pare că germanii de la Audi pregătesc lansarea SUV-ului compact RS Q5 pentru târgul auto Geneva
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?





