Porsche explică de ce a ales CarPlay şi nu Android Auto pentru automobilele sale
Marea alegere în zona de infotainment în ziua de azi este între Apple CarPlay şi Android Auto, iar Porsche a luat o decizie clară şi tranşantă. Ei au optat pentru soluţia Apple şi se justifică în această privinţă, după cum aflaţi mai jos.
Aparent Porsche a avut obiecţii cu privire la faptul că Android Auto necesită puţin cam prea multă informaţie din partea utilizatorului. Practic, soluţia Google cere ca şoferul să ofere toate informaţiile posibile despre automobil, dar şi despre utilizator. E vorba de viteză, temperatura uleiului şi lichidului de răcire, treptele de viteză, poziţia acceleraţiei şi multe altele.
Ideea ar fi ca Android Auto să cunoască mai bine mecanismele maşinii şi să personalizeze experienţa, dar Porsche considera că unicitatea sa e afectată de preluarea acestor date. Ca să nu mai spunem că Google lucrează la propriul automobil şi ar putea “împrumuta” câte ceva din abordarea Porsche. E drept că şi Apple are în proiect un automobil, deci acest argument cam pică.
via Ubergizmo
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Hyundai este primul producător de automobile care lansează modele cu Android Auto
Hyundai a anunţat în această săptămână faptul că este primul producător de automobile care va lansa modele cu sistemul Android
Porsche impresionează prin veniturile din 2015: creştere de profituri de 25%, în ciuda scandalului Dieselgate
Anul 2015 a fost unul dramatic pentru Volkswagen, dar aparent scandalul Dieselgate nu a afectat şi brandul Porsche, care a
Cele mai noi detalii despre Porsche Panamera
Se pare ca noul preferat al jurnalistilor din domeniul auto este Porsche Panamera, care apare cand sub forma de zvon,
Poza actritei Jessica Alba, pe un Porsche Carrera GT
Imaginea pe care o puteti vedea mai jos nu reprezinta o masina reala, ci un model din celebrul joc pentru
Iată cum se fabrică Porsche 918 Spyder: o ediţie limitată asamblată manual (Video)
Hibridul Porsche 918 Spyder este asamblat într-un mod unic şi special, el fiind o ediţie limitată la doar 918 unităţi.
Suzuki lansează noul crossover CUV Ignis, cu suport Apple CarPlay la pachet
Dacă tot au devenit SUV-uri şi modelele Mini, atunci automobile care combină designul compact şi abordarea sports utility sunt lansate
-
Innoxius