Volkswagen își anunță noul obiectiv: un milion de automobile electrificate vândute pe an
Volkswagen Group, cel mai mare constructor de autovehicule din Europa, şi-a anunţat noul target: acela de a vinde un milion de maşini electrificate pe an, acest obiectiv ar trebui să fie atins începând cu anul 2025.

Cel mai recent plan al celor de la Volkswagen Group este să devină o corporaţie mai prietenoasă din punct de vedere ecologic în urma scandalului cu emisiile de noxe, totodată planul priveşte volumul de vânzări şi viitoarele limite europene şi mondiale ale emisiilor.
Primul pas va fi extinderea gamei de maşini electrice şi de tip hibrid cu alte 20 de noi modele până în 2020. Al doilea pas ar fi acela de a mări capacitatea de producţie a maşinilor electrificate.

După cum bine ştiţi, Uniunea Europeană va avea reglementări mai stricte privind emisiile începând cu 2021, iar constructorii cu cifre masive de vânzări sunt cei mai afectaţi, deoarece aceştia trebuie să atingă o valoare medie predeterminată la nivel de grup.
Acest lucru înseamnă că întregul grup Volkswagen, cu toate brandurile sale, va trebui să ajungă la o medie de vânzare destul de strictă, iar vehiculele electrificate sunt singura opţiune pentru a face acest lucru.

Vehiculele electrificate, la fel ca şi în cazul celor electrice şi de tip hibrid , furnizează emisii reduse de dioxid de carbon în comparaţie cu echivalentele lor convenţionale. Vânzarea suficientă de maşini electrice şi hibride ar ajuta Grupul Volkswagen pentru a compensa existenţa unor “gas guzzlers” în portofoliul său, cum ar fi Bugatti Chiron şi multe alte modele ca acesta.
Thomas Lieber explică faptul că, legislaţia europeană nu este singura care împinge cel mai mare producător auto din Vechiul Continent la aceste obiective. În schimb, un proiect de lege din China este pe cale să vină.

Dl. Lieber a subliniat faptul că, China se pregăteşte să pună în aplicare o legislaţie mai restrictiva în ceea ce priveşte emisiile, şi este de aşteptat să intre în vigoare pe deplin după 2020. Din moment ce China este cea mai mare piaţa auto din lume, unde Volkswagen are cele mai multe vehicule vândute, lucrurile au nevoie de o schimbare.
Acelaşi lucru se poate spune şi despre America de Nord, a doua cea mai mare piaţa auto din lume, unde Grupul Volkswagen vinde, de asemenea, o mulţime de maşini. Această piaţă va reprezenta o provocare importantă pentru compania germană, având în vedere că trebuie să recupereze cât mai mult dintr-o lovitură masivă de imagine.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Audi R8 V10 și alți bolizi sunt umiliți de acest Volkswagen Gold Mk. II într-o cursa în linie dreaptă (Video)
Volkswagen Golf II a fost al doilea model al seriei şi a fost unul dintre cele mai populare hatchback-uri ale
Maşina poporului disponibilă sub formă de creaţie Lego
Volkswagen Beetle este posibil, cea mai cunoscută maşină a fabricantului german de autoturisme şi a fost denumită de mulţi drept
Paris Motor Show 2008: Volkswagen GTI, acum in editia 2009
Americanii frustrati de lipsa lui Scirocco peste Ocean se vor bucura sa afle ca Volkswagen se gandeste la ei, pregatind
Scandalul Volkswagen ar putea lovi economia Germaniei mai mult decât criza din Grecia
E cunoscut faptul că criza din Grecia a afectat Germania în acest an, la nivel politic şi economic, dar se
Masinile lui Jay Leno si Jerry Seinfeld
Exista o oarecare afinitate intre comedianti si masinile exotice, iar cele mai bune exemple sunt Jay Leno si Jerry Seinfeld,
HTC dezvăluie un sistem de măsurare a performanței automobilelor în parteneriat cu Volkswagen
HTC este un nume pe care de cele mai multe ori îl asociem produselor de tip smartphone. Totuși, producătorul taiwanez
