Volkswagen își anunță noul obiectiv: un milion de automobile electrificate vândute pe an

Volkswagen Group, cel mai mare constructor de autovehicule din Europa, şi-a anunţat noul target: acela de a vinde un milion de maşini electrificate pe an, acest obiectiv ar trebui să fie atins începând cu anul 2025.

Cel mai recent plan al celor de la Volkswagen Group este să devină o corporaţie mai prietenoasă din punct de vedere ecologic în urma scandalului cu emisiile de noxe, totodată planul priveşte volumul de vânzări şi viitoarele limite europene şi mondiale ale emisiilor.

Primul pas va fi extinderea gamei de maşini electrice şi de tip hibrid cu alte 20 de noi modele până în 2020. Al doilea pas ar fi acela de a mări capacitatea de producţie a maşinilor electrificate.

După cum bine ştiţi, Uniunea Europeană va avea reglementări mai stricte privind emisiile începând cu 2021, iar constructorii cu cifre masive de vânzări sunt cei mai afectaţi, deoarece aceştia trebuie să atingă o valoare medie predeterminată la nivel de grup.

Acest lucru înseamnă că întregul grup Volkswagen, cu toate brandurile sale, va trebui să ajungă la o medie de vânzare destul de strictă, iar vehiculele electrificate sunt singura opţiune pentru a face acest lucru.

Vehiculele electrificate, la fel ca şi în cazul celor electrice şi de tip hibrid , furnizează emisii reduse de dioxid de carbon în comparaţie cu echivalentele lor convenţionale. Vânzarea suficientă de maşini electrice şi hibride ar ajuta Grupul Volkswagen pentru a compensa existenţa unor “gas guzzlers” în portofoliul său, cum ar fi Bugatti Chiron şi multe alte modele ca acesta.

Thomas Lieber explică faptul că, legislaţia europeană nu este singura care împinge cel mai mare producător auto din Vechiul Continent la aceste obiective. În schimb, un proiect de lege din China este pe cale să vină.


Dl. Lieber a subliniat faptul că, China se pregăteşte să pună în aplicare o legislaţie mai restrictiva în ceea ce priveşte emisiile, şi este de aşteptat să intre în vigoare pe deplin după 2020. Din moment ce China este cea mai mare piaţa auto din lume, unde Volkswagen are cele mai multe vehicule vândute, lucrurile au nevoie de o schimbare.

Acelaşi lucru se poate spune şi despre America de Nord, a doua cea mai mare piaţa auto din lume, unde Grupul Volkswagen vinde, de asemenea, o mulţime de maşini. Această piaţă va reprezenta o provocare importantă pentru compania germană, având în vedere că trebuie să recupereze cât mai mult dintr-o lovitură masivă de imagine.

via autoevolution.com

 

Cosmin Olteanu :