Grupul Volkswagen îşi stabileşte strategia până în anul 2018: lider de piaţă si eco-friendly

În acest final tulbure de an Volkswagen are multe griji şi probleme, dar în acelaşi timp şi planuri de viitor. Compania germană şi-a definitivat strategia pentru intervalul 2018, poziţionând firma ca un lider economic şi eco friendly, în rândul producătorilor auto.

Pentru a atinge acest scop, VW are următoarele strategii: să implementeze tehnologii şi inovaţii inteligente pentru a deveni lider global la capitolul satisfacţie a clienţilor şi calitate a produselor. Apoi grupul german doreşte să crească vânzările de unităţi la peste 10 milioane de vehicule pe an, ceea ce va fi cam greu mai ales cu reputaţia ştirbită de Dieselgate.

Volkswagen se doreşte a fi şi un angajator de top dintre toate brandurile din industrie şi mai mult de atât, dintre toate brandurile din regiune, atrăgând astfel mâna de lucru devotată şi calificată. Orientarea este clară spre tehnologii “verzi” şi eco-friendly, dar şi către profitabilitatea vehiculelor viitoare. Gurile rele spun că VW nu îşi va reveni niciodată din scandalul emisiilor şi doar un adevărat Steve Jobs sau Elon Musk îi poate duce la liman… Au oare astfel de lideri?

via volkswagenag.com

Radu Iorga :