Toyota lansează noul Prius 2016, cu eficienţa crescută cu 10%, design mai agresiv
De fiecare dată când apărea un Prius în filmele de la Hollywood, cineva râdea de designul său. De aceea e de înţeles de ce Toyota a făcut schimbări de design pe noul model, proaspăt anunţatul Prius 2016, care aduce şi o eficienţă de consum crescută cu 10%. Prezentat în Las Vegas ieri, noul model poate fi admirat mai jos.
A patra generaţie de Prius are un design comparat cu un pantof feminin şi aduce o nouă abordare pentru vehiculele hibrid pe benzină şi motor electric. Toyota a inclus aici şi tehnologia Safety Sense, care permite evitarea automată a pietonilor, plus un mod de croazieră dinamic la viteza ideală. Noul model foloseşte platforma TNGA, cu un centru de gravitaţie mai scăzut, pentru manevrabilitate ridicată.
Se observă aici şi influenţe din Toyota Mirai, celebrul model pe bază de hidrogen, ceea ce nu e neapărat un compliment, pentru că Mirai nu e un model prea arătos. Brandul Prius trebuie respectat, pentru că reprezintă un sfert din vânzările automobilelor hibrid. Noul automobil hibrid este mai lung, mai lat şi cu aproape un inch mai jos decât predecesorul său.
Avem parte de faruri LED aici şi un spoiler frontal mai ascuţit şi mai agresiv. Şi noua nuanţă de culoare are un nume inedit şi sportiv: Roşu Hypersonic. Vom afla mai multe despre acest model la Frankfurt Motor Show, inclusiv preţul.
via the verge
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Toyota RAV 4 2016 este fotografiată pe străzile din Los Angeles înaintea lansării comerciale
Prin intermediul celor de la carscoops.com avem ocazia ca astăzi să aruncăm o privire mai detaliată asupra lui Toyota RAV
Clip YouTube cu un “monstru” Toyota Supra tunat
Top Secret este o compania japoneza care se ocupa cu tuningul masinilor de viteza, adorand sa modifice “street cars” astfel
Toyota investeşte 50 de milioane de dolari în automobile cu inteligenţă artificială
Dacă va amintiţi serialul cu David Hasselhoff şi maşina KITT, atunci ştiţi cu siguranţă care e atractivitatea unui automobil inteligent
Toyota depăşeşte Volkswagen la vânzările globale de automobile pe anul 2015 până acum
Toyota a anunţat astăzi că a vândut aproape 7.5 milioane de automobile în primele 9 luni ale acestui an, depăşind
Toyota Verso, mai mult spatiu intr-un “pachet” de marimea lui Corolla
Toyota a prezentat oficial la Geneva noul automobil Verso, destinat publicului european. Vehiculul este un hatchbak cu 5 usi si
Toyota Mirai, automobilul cu propulsie pe hidrogen va fi disponibil la comandă din 20 iulie
În timp ce din ce în ce mai mulți producători lucrează la automobile hybrid sau electrice, iată că Toyota are