Desi celebrul vehicul Lexus a trecut de la stadiul de concept, la cel de prototip, atunci cand si-a facut aparitia in cursa de 24 de ore de la Nurburgring, Toyota a refuzat sa dea informatii despre data de lansare a supermasinii cu motor V10.
Apoi, aceeasi companie a refuzat sa foloseasca designul lui LF-A pe masina de curse Super GT, preferand sa continue cu varianta SC 430. Urmatorul pas catre anularea lui LF-A a fost momentul in care Toyota a estimat ca acest Lexus o va costa 225.000 de dolari, in procesul de productie. Profitul nu parea usor de realizat, iar compania asiatica nu gusta pierderile.
In cele din urma, echipa de dezvoltare a masinii si pilotii de teste au informat oficial editorii Autoblog ca Lexus LF-A nu va ajunge nici macar in showroom-uri, ci va ramane doar o platforma pentru viitoare proiecte.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Lexus îşi anunţă lansările pentru Geneva Motor Show 2016, care vor include o variantă hibrid de coupe LC de lux
Lexus a anunţat că va prezenta o variantă hibrid a coupe-ului de lux LC la Geneva Motor Show 2016. Conferinţa
Toyota Mirai, automobilul cu propulsie pe hidrogen va fi disponibil la comandă din 20 iulie
În timp ce din ce în ce mai mulți producători lucrează la automobile hybrid sau electrice, iată că Toyota are
Toyota recheamă în service 6.5 milioane de automobile la nivel global, 1.2 milioane în Europa, pentru o problemă cu butonul ferestrelor
Toyota este la a patra rechemare a automobilelor sale în service din 2009, de această dată cu o problemă ceva
Paris Motor Show 2008: Toyota prezinta noul model Avensis
Toyota a prezentat la Paris Motor Show 2008 noul model Avensis, cu 5 cm mai lung si mai lat decat
Lexus NX primeşte o variantă cu roţi din gheaţă, care arată spectaculos (Video)
În vreme ce la noi se fac ultimele pregătiri pentru finalizarea hotelului de gheaţă de la Bâlea Lac, undeva există
O companie din Londra foloseşte pentru taximetrie un automobil cu motor pe hidrogen care produce doar apă când rulează
Automobilul Toyota Mirai, care rulează pe bază de hidrogen şi produce ca “emisii” doar apă a devenit vehicul de taximetrie