Desi celebrul vehicul Lexus a trecut de la stadiul de concept, la cel de prototip, atunci cand si-a facut aparitia in cursa de 24 de ore de la Nurburgring, Toyota a refuzat sa dea informatii despre data de lansare a supermasinii cu motor V10.
Apoi, aceeasi companie a refuzat sa foloseasca designul lui LF-A pe masina de curse Super GT, preferand sa continue cu varianta SC 430. Urmatorul pas catre anularea lui LF-A a fost momentul in care Toyota a estimat ca acest Lexus o va costa 225.000 de dolari, in procesul de productie. Profitul nu parea usor de realizat, iar compania asiatica nu gusta pierderile.
In cele din urma, echipa de dezvoltare a masinii si pilotii de teste au informat oficial editorii Autoblog ca Lexus LF-A nu va ajunge nici macar in showroom-uri, ci va ramane doar o platforma pentru viitoare proiecte.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Toyota lansează noul Prius 2016, cu eficienţa crescută cu 10%, design mai agresiv
De fiecare dată când apărea un Prius în filmele de la Hollywood, cineva râdea de designul său. De aceea e
Noi detalii legate de viitorul Toyota Supra; Bolidul japonez ar putea folosi un motor Lexus V6
Fanii seriei Supra a companiei japoneze aşteaptă un nou model de mult timp şi orice informaţie sau zvon de pe
Lexus GS si Jaguar XF, frati gemeni?
Priviti cele 2 imagini de mai jos si spuneti daca nu vi se pare ca aceste 2 automobile sunt aproape
Primul lot de automobile Toyota Prius 2016, este gata de livrare către clienți
La data de 9 septembrie anul curent, producătorul japonez Toyota dezvăluia în cadrul unui eveniment de presă, noua generație Prius,
Noua Toyota Prius se afișează în fotografii spion; automobilul va primi un preview pe 8 septembrie în Las Vegas
Deși lăsăm în urmă anotimpul călduros, toamna nu va fi deloc una rea pentru pasionații de automobile, luna septembrie urmând
Zboara, Toyota, zboara! Yaris pe portavion in actiune! (Video)
Toyota abordeaza advertisingul noului sau Yaris cu ajutorul celebrului serviciu YouTube, producatorul oferindu-ne un spot amuzant. Tema acestei campanii publicitare