De ceva timp în presă, există și informații potrivit cărora cei de la Tesla Motors lucrează la o versiune ceva mai accesibil a vehiculului electric Model S. Pentru a păstra costurile scăzute, se pare că și design-ul va avea de suferit, și nu într-un mod bun cum ne așteptăm toți. Aparent, design-ul lui Model 3 va fi unul destul de diferit, sugerându-se și descrierea cudat.
Aceste detalii vin din partea unor insideri care au dezvăluit câteva informații interesante referitoare la procesul de dezvoltare pentru Model 3. Potrivit acestora, caroseria noului vehicul va oferi un coeficient de rezistență de 0.20, cifră destul de inedită (comparativ Model S – 0.24).
Practic, se așteaptă ca Model 3 să arate în mare parte ca și conceptul Volkswagen XL1, vehicul preparat de germanii cu fel și fel de elemente ale caroseriei tocmai pentru reducerea coeficientului de rezistență. Și Tesla va lua în calcul o astfel de elemente ca și roți aerodinamice, dar și capace pentru acoperirea roților din spate, exact cum vedem pe modelul VW de mai sus.
via: slashgear.com