La lansare, Tesla Model S a venit cu o baterie de 60 kWh, dar în timp cei de la Tesla Motors au reuşit să producă o nouă baterie, mult mai puternică de 100 kWh. Această opţiune vine doar cu variantele P100D şi ale sale “Ludicrous mode“, iar performanța oferită de acest pachet întrece aproape orice maşină de serie cu combustie internă ca şi acceleraţie.
Sedanul, Model S va atinge suta în doar 2,7 secunde şi va avea o autonomie de aproximativ 507 Km, ceea ce este foarte impresionant. Fratele mai mare, SUV-ul Model X nu se lasă mai prejos şi este capabil să atingă suta în 2,9 secunde, iar autonomia automobilului va avea puţin de suferit, fiind undeva la 465 kilometrii.
Deţinătorii de variante P90D cu modul “Ludicrous” sunt capabili să adopte noua baterie pentru impresionanta sumă de 20.000 dolari, ceea ce este extrem de mult din punctul meu de vedere. Totuşi, clienţii care au comandat varianta P90D şi care nu au primit încă maşina au şansa de a face upgrade-ul pentru jumătate din suma normală. Pe lângă plusul de putere şi autonomie, Tesla Model S P100D aduce şi scaunele premium de pe Model X, care în mod normal costă 3.500 de dolari.
Să zicem că încă nu aveţi niciuna dintre cele două maşini şi vreţi să optaţi pentru pachetul complet, P100D. Ei bine, preţul nu va fi unul mic deoarece americanii cer 134.500 dolari pentru Model S şi cu o miie mai mult pentru SUV. La preţul acesta totul pare mult prea exagerat, iar cei de la Tesla spun că acesta este un mod de a fonda cercetarea şi producția pentru automobilul mai accesibil, Model 3.