Tesla oferă reduceri clienţilor care îi promovează automobile şi le aduc noi clienţi

Tesla a pus în aplicare o idee foarte interesantă, care îi aduce publicitate fără un buget prea amplu de PR. Astfel, a fost pus în funcţiune un program de recomandări, care scade 1000 de dolari din valoarea unui produs Tesla atât pentru cumpărător, cât şi pentru cel care oferă referinţa.

În 2013 când Tesla mai avea puţin şi ajungea la faliment, Elon Musk a transformat mai toţi angajaţii într-o masivă echipă de vânzări. Ei bine, acum clienţii sunt operatori de vânzări, având tot interesul să primească un discount. Proprietarii actuali de modele Tesla pot crea un link special de tip “referral”, pe care îl vor partaja cu prietenii.

Oricine cumpără un automobil Tesla folosind acel link va primi 1000 de dolari discount pentru un nou automobil Tesla Model S. Practic e un soi de profitshare ca la reţelele de retaileri de la noi, dar la o scară mai mare. Mia de dolari poate fi folosită de posesorii automobilului pentru a cumpăra servicii de mentenanţă, accesorii sau chiar alte automobile Tesla.

via CNET

Radu Iorga :