Tesla detaliază, modifică relaţia sa cu clienţii şi modul în care trebuie făcute plângerile legate de automobilele sale

Dacă luăm în calcul ultima ştire despre Tesla, compania pare să aibă un comportament bizar de tip “stat în stat” şi atipic unui producător auto modern. Compania condusă de Elon Musk a fost acuzată că ar opri clienţii să vorbească despre reparaţiile efectuate, iar acum avem extra detalii.

Compania ar fi revizuit o clauză de tip non disclosure din contractele pe care clienţii săi le semnau atunci and se duceau cu automobilul la service şi reparaţii. Vestea vine după ce autorităţile din SUA au intrat pe fir şi au cerut o schimbare. Elon Musk, CEO-ul Tesla a atacat via social media pe cei care îi acuzau compania de practici necinstite.

Elon a declarat că 37 dintre cele 40 de plângeri legate de suspensii şi depuse la Administraţia de Siguranţă a Traficului din SUA erau false. Motivul? Erau date localizări false şi numere de identificare care nu existau. Asociaţia a colaborat cu Tesla pentru a clarifica atât reglementările, cât şi menţiunile din contractele puse la dispoziţie clienţilor.

Până acum se ştia că Tesla avea înţelegeri cu clienţii care îi împiedicau pe aceştia să detalieze public ce defecte din fabrică aveau automobilele lor. Ei primeau reduceri la plata reparaţiilor, dacă respectau înţelegerea şi ideea era menită mai ales pentru cei cu maşinile cu garanţie expirată. Totul a pornit de la Tesla Model S şi îmbinările suspensiilor sale, care aparent nu ar fi destul de rezistente.

Unul dintre cazuri a fost totuşi în favoarea Tesla, automobilul fiind rulat în noroi şi praf mult timp şi multe zeci de mii de kilometri totuşi…

via autonews.com

Radu Iorga :