Tesla acuzată cum că ar opri clienții să vorbească despre reparațiile efectuate

Aparent, cei de la Tesla Motors sunt acuzaţi de către administraţia naţională a securităţii traficului rutier cum că ar opri clienţii a căror automobile au avut nevoie de reparaţie, din a vorbi public despre circumstanţele reparaţilor, Compania americană ar fi făcut înţelegeri cu clienţii a căror maşini, ieşite din perioada garanţiei prezentau defecte din fabrică. În urma înţelegerilor ar fi micşorat plata reparaţilor cu condiţia că clientul să nu vorbească despre defecte.

Problema vizează în mare parte automobilul Model S, a cărui îmbinări dintre suspensie şi roata în sine nu ar fi suficient de rezistente, astfel rezultând un risc major de producere a unui accident. Până în momentul de faţă sunt trei cazuri în care oficialii Tesla au propus clienţilor astfel de intelgeri.

Marea problemă în acest caz nu este defectul în sine ci mai degrabă aranjamentele făcute de cei de la Tesla pentru a evita rechemarea în service a maşinilor defecte pentru reparaţii. Deocamdată nu avem o confirmare şi o soluţionare a acestei probleme, dar conform clienţilor care au reclamat faptul că firma americană le-au cerut să nu vorbească despre problema este foarte posibil ca cei de la Tesla să fie nevoiţi să rezolve altfel situaţia actuală, lucru care îi va costa pe americani. Ieri vorbeam despre cum cei de la Tesla au luat locul Volkswagen în topul celor mai valoroase branduri de maşini prin inovaţie şi muncă grea, dar în domeniul acesta este destul de clar faptul că firmele vor încerca mereu să obţină avantajul şi prin mijloace mai puţin corecte.

Deocamdată aşteptam soluţionarea problemei şi o să vă ţinem la curent în legătură cu această situaţie.

Via jalopnik.com

Andrei Pușcă :