Tesla a refuzat să vândă un automobil unui client care critica vehement compania pe blog, după ce acesta plătise avansul

Ştim cu toţii că lucrurile postate online pot avea consecinţe serioase în viaţa reală. În cazul de faţă e vorba despre anularea comenzii unui client Tesla, care achitase avansul pentru un Tesla Model X.

Pe numele său Stewart Alsop, clientul a avut o postare pe site-ul Medium, în care critica Tesla pentru modul de desfăşurare a evenimentului de lansare Model X. El menţiona începutul cu 2 ore mai târziu şi faptul că nu a fost oferită şi mâncare la discreţie la eveniment. Articolele lui Alsop sunt pline de critici la adresa unor companii sau servicii clienţi, dar Elon Musk nu a apreciat deloc criticile îndreptate spre Tesla.

Astfel, a decis să anuleze comanda de Model X pentru nefericitul venture capitalist, a cărui poveste s-a răspândit pe web ca fulgerul. Reţineţi că articolul care a provocat această anulare mai critică evenimentul şi pentru a fost prea lung, pentru că nu s-au oferit teste cu maşina şi chiar i se pretindeau scuze lui Elon Musk.

Aparent ar fi existat şi o discuţie telefonică între Elon şi Alsop, în urma căreia concluzia a fost că Tesla nu e mulţumită să îl aibă client pe acest investitor californian. Având în vedere ca deviza de “ne rezervăm dreptul să ne alegem clienţii” se aplică până şi cel mai mic magazin şi restaurant, considerăm că Tesla are tot dreptul să facă acest lucru. Dăunează imaginii? Da, evident, dar ego-ul lui Musk trebuie hrănit cumva.

via The Verge

Radu Iorga :